נמל אשדוד מתייחד עם זכר הנופלים

טקס יום הזיכרון 2021 התקיים היום בנמל אשדוד בנוכחות המשפחות השכולות, יו"ר יד לבנים שלמה בן נזרי, מפקד בסיס חיל הים אל"מ אמיר גוטמן ומנכ"ל נמל אשדוד שיקו ז'אנה

מפקד בסיס חיל הים אמיר גוטמן, מנכ"ל הנמל שיקו זאנה ויו"ר בית יד לבנים שלמה בן עיזרי. צילום: פבל טולצ'ינסקי
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

היום בצהריים התקיים טקס יום הזיכרון לחללי צה"ל ולנפגעי פעולות האיבה בנמל אשדוד בנוכחות המשפחות השכולות, יו"ר יד לבנים מר שלמה בן נזרי , מפקד בסיס חיל הים באשדוד אל"מ אמיר גוטמן, מנכ"ל נמל אשדוד, שיקו ז'אנה, ועשרות עובדים מהנמל.
במסגרת הטקס נשא דברים שיקו ז'אנה, מנכ"ל נמל אשדוד: "הערבות ההדדית ביום זה מקבלת משמעות קדושה שכן, החיילים שנפלו במהלך הגנה על הארץ, קיפחו את חייהם למעננו, למען החברים והמשפחה שלהם בכדי שהאחרונים, יוכלו להמשיך לחיות. אותם גברים ונשים שאלמלא ההקרבה האישית של כל אחת ואחד מהם בנפרד, ושל כולם ביחד, לא היינו מצליחים לחולל את הפלא הזה שנקרא מדינת ישראל".
בדבריו התייחס ז'אנה גם לפיגוע שאירע בשטח נמל אשדוד ובו קיפחו את חייהם שמונה עובדים ושני אזרחים: "השכול הכה גם במשפחת נמל אשדוד, בפיגוע נורא שהתרחש אצלנו לפני 17 שנה, כל כך הרבה חיים נהרסו. משפחות יקרות, אנו נמשיך לפעול להנצחת זכרם של הנופלים במסגרת אירועים רבים שאנו מקיימים במהלך השנה להנצחת זכר הנופלים".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן