נמל אשדוד חתם על הסכם להארכת העסקת עובדים זמניים

נמל אשדוד גייס את המספר הגבוה ביותר של עובדים זמניים לסייע בהתמודדות עם העומס החריג

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

נמל אשדוד חתם לפני כחצי שנה על הסכם ייחודי וראשוני מסוגו בישראל עם הסתדרות העובדים לגיוס כוח אדם זמני להתמודדות עם התור התפעולי שנוצר. כעת מבקשים בנמל, לאור המגמה הנמשכת, להאריך את העסקת 30 עובדים לתקופה נוספת של עד חצי שנה. נמלים מרכזיים בארץ ובעולם סובלים חודשים ארוכים מעומסים חריגים ביותר, שנוצרו עקב התפרצותה של מגפה הקורונה.
בנמלים רבים ברחבי העולם נהוג להחזיק כוח עבודה זמני אשר נדרש לעבודה בתקופות עומס. הדבר לא היה מקובל בישראל ונמל אשדוד חתר לחתימת הסכם דומה מול הסתדרות העובדים שיאפשר קליטת עובדים זמניים שיתגברו את כוח העבודה הקבוע.
בשלב ראשון נקלטו בחודש יוני כ-50 עובדים זמניים שתמכו בפריקת האוניות ונרשמה ירידה משמעותית של כ-50% בתור התפעולי. לאור התוצאות המרשימות בהפחתת התור התפעולי הובילה הנהלת הנמל, כשלושה חודשים לאחר מכן, מהלך לקליטת 40 עובדים זמניים נוספים.
כעת, משהמגמות בעולם אינן משתנות, והמשבר בשרשרת האספקה נמשך, מבקשים בנמל להאריך את העסקת 30 עובדים לתקופה של עד חצי שנה.
כאשר העובדים שיבחרו יקבלו הכשרה משלימה לזו שעברו בעת קליטתם, ויתאפשר להם לבצע את כל תפקידי הסוור.
שיקו ז'אנה מנכ"ל חברת נמל אשדוד ציין: "בשנה האחרונה אנו חווים משבר גלובאלי בשרשרת האספקה ממשיכים לתת את אותותיהם ומשפיעים על נמלי ישראל. נמל אשדוד מגוייס כולו למען המשק הישראלי וימשיך להעניק שירות מיטבי ללקוחות החברה, כמו כן הוחלט בשיתוף פעולה עם הסתדרות העובדים על הארכת העסקת העובדים הזמניים שנקלטו. תגבור כוח העבודה הקבוע הוכיח עצמו, כאשר עם קליטת העובדים הראשונים נרשמה ירידה של כמחצית ממספר האוניות הממתינות. נמשיך לפעול באופן לא מתפשר להתמודד עם המשבר בצורה הטובה ביותר, אני מבקש להודות לשרת התחבורה ולמשרד התחבורה על התמיכה בימים מאתגרים אלו.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן