נמל אשדוד וקרן ההון סיכון הבינלאומית 500 Global קיימו כנס חדשנות לקידום טכנולוגיה ימית

10 סטרטאפים שהציגו מיזמים בכנס נבחרו להיכנס לתכנית האקסלרטור של הנמל והקרן; יזכו לליווי והשקעה כספית משותפת

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

חברת נמל אשדוד ערכה כנס חדשנות ייחודי, בשיתוף עם קרן ההון סיכון הבינלאומית 500 Global ובהשתתפות אי-לינג לים, המובילה את צוות התוכניות הגלובליות של הקרן ונחשבת כאחת הנשים הבולטות והמשפיעות בעולם ההייטק האסיאתי. מאז היווסדה, 500 Global תמכה ביותר מ-6,000 יזמים טכנולוגיים המייצגים יותר מ-2,500 חברות הפועלות ב-77 מדינות. הפורטפוליו שלהם כולל 45 חברות בשווי של למעלה ממיליארד דולר ו-125 חברות בשווי של למעלה מ-100 מיליון דולר.

בחלק הראשון של הכנס, הציגו שישה-עשר סטרטאפים את המיזמים שלהם. לאחר מכן, נבחרו עשרה סטרטאפים אשר יכנסו באופן רשמי לתכנית האקסלרטור של נמל אשדוד, בניהול 500 Global, ויזכו לליווי גם ע"י עובדי הנמל, במטרה להפגיש בין הצרכים שבשטח לבין הפתרונות הטכנולוגיים שהם יכולים להציע.

 בין הסטרטאפים שהשתתפו אפשר יהיה למצוא סטרטאפים מתחום האופרציה והלוגיסטיקה, סטרטאפים בתחום האבטחה, סטרטאפים בתחום הקיימות וסטרטאפים בתחום ה-BD.

חברת נמל אשדוד ערכה את הכנס מתוך מטרה להמשיך ולשפר את היכולת התחרותית שלה ולהעצים את יכולותיה הטכנולוגיות, כמענה לאתגרים גלובאליים כמו עיכובים עולמיים בשרשראות האספקה. חדשנות טכנולוגית יכולה לסייע בהפחתת עומסים ובהגדלת הפונקציונליות. הכנס הוא הזדמנות נוספת לחזק את יכולת התחרות של נמל אשדוד ומובילותה הטכנולוגית ברמה העולמית באמצעות שיתוף פעולה ארוך טווח בין צוות הנמל לסטרטאפים הזוכים באקסלרטור.

שיקו ז'אנה, מנכ"ל נמל אשדוד, מסר כי "החלטנו לשים פוקוס על נמל טכנולוגי בשביל להיות תחרותיים יותר. הסטרטאפים נבחרו בקפידה רבה על ידי צוות מומחה של 500 Global, והחברות שנבחרו הן החברות הטובות והמבטיחות ביותר, שמטרתן לעזור לנו לייעל את עבודתנו, להגביר את הבטיחות, הפרודוקטיביות ולפתח הזדמנויות עסקיות נוספות".  

אי-לינג לים, המובילה את צוות התוכניות הגלובליות של  500 Global, הוסיפה: "אנו נרגשים מהעובדה שהטכנולוגיה שאנו רואים היום מצליחה לחבר בין חברות הסטארט-אפ לנמל אשדוד ומהעובדה שהיא עוזרת ביצירת נמל תחרותי וחכם שיכול לאורך זמן להוביל מהפכה בעולם הנמלים והתעשייה הימית."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן