נלכדו הנערים האחראים לפיצוצים

כפי שהובטח, השיטור העירוני המשיך במאמציו ללכוד את מי שאחראי על השלכת הנפצים והערב, לאחר פעילות סמויה של יחידת השיטור נתפסו זורקי הנפצים ברובע י"א. בעקבות הדוחות שקיבלו, הנערים שנתפסו ייפרדו מכמה מאות שקלים ויצטרכו להסביר להוריהם על מעשיהם

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

המפקחים של השיטור העירוני, ניר ואליעד, קיבלו משימה ועמדו בה בהצלחה. היה עליהם לאתר את מוקד הפעילות ולעצור את מי שאחראי להשלכת הנפצים. לאחר פעילות סמויה ואיסוף מידע, הם שמו את ידיהם על קבוצת הנערים אשר הטרידה בימים האחרונים את מנוחת התושבים, ברעשי נפצים אותם השליכו באזורי המגורים.

בשיטור העירוני אומרים כי לא רק שמדובר בפעילות אסורה ורעשנית אלא שהיא גם מסוכנת ועלולה לגרום לפגעי גוף. "מהתמונות שצילמנו ומעדויות שבידינו, ניתן לראות עד כמה יכול להיות מסוכן השעמוש בנפצים הללו", אומרים דוד בן שטרית ובן לוי – המנהל ומפקד השיטור העירוני, תוך שהם מפרגנים לצמד ניר ואליעד שעשו עבודה מצויינת בלוכדם את הנערים. כמו כן, בהיות הנערים קטינים, נמסרה הודעה להורים וכן התראה.

השיטור העירוני ימשיך בפעילות מאומצת על מנת להבטיח את ביטחון התושבים ואת הרכוש הציבורי ויפעל בכל הכלים כדי לשמור על איכות החיים של תושבי אשדוד.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן