נכט מתחנף לליברמן :"אריה דרעי מדלג בתענוגות בוינה ובשוויץ"

סגן ראש העיר אלי נכט תוקף את יור ש"ס אריה דרעי שפרסם סרטון שבו ביקורת קשה על שר האוצר ליברמן שמעדיף להוזיל אוכל של חתולים ומייקר דברי מזון אחרים. נכט שבאחרונה מתחזק קשרים עם ליברמן מנסה להתקרב אליו יותר על חשבון כצנלסון

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

"הסרטון של ש״ס פשוט מזעזע. אין מילים אחרות לתאר את זה. האשמה כלפי הממשלה (ובתת מודע כלפי האשכנזים) שמרעיבה ילדים, הינה פשוט מלגלגת על השכל הישר של כולנו".

כך מפרסם סגן ראש העיר אלי נכט במתקפה על יו"ר ש"ס אריה דרעי . הסרטון שפרסמה ש"ס מביא ביקורת קשה על שר האוצר שהעלה את מחירי הכלים החד פעמיים ואת המשקאות המתוקים ובכלל על יוקר המחיה. זאת כאשר האוכל לחתולים הוזל.


נכט:"מי שדואג להשאיר את המגזר שלו ללא אינטרנט, ללא לימודי ליבה וללא כישורי חיים, הוא לא אחר מאשר אריה דרעי הנהנתן שמדלג מתענוגות בוינה לתענוגות בשוויץ. ההתקדמות היחידה של דרעי הפעם היא שאף בצל לא נפגע במהלך הצילומים לסט"

למרות שנכט ידוע בהמתקפות שלו נגד חרדים ונגד ש"ס לא מקרי ההתקפה של נכט על ש"ס וההגנה שלו על ליברמן. השניים בחודשים האחרונים התקרבו זה לזה על חשבון הסכסוך שיש לליברמן עם חברו הוותיק סגן ראש העיר סניה כצנלסון שהוא יריבו המר של נכט.

נכט מעוניין בנקודות אצל ליברמן והוא מצא דרך להתחנף אליו בכך שהוא תוקף את דרעי. בכך הור רוצה לצבור נקודות אצל ליברמן לקראת הבחירות

פוליטיקה בגרוש

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן