"אלי נכט ממניעים פוליטיים מאיים על חרם צרכנים בסטאר סנטר. אני מחזק את משפחת אבו"

סגן ראש העיר מש"ס אבי אמסלם תוקף את עמיתו סגן ראש העיר אלי נכט בסוגיית סגירת סטאר סנטר. "אני קורא לכולם לחזק את הסטאר סנטר, לבוא לקנות ולהנות במתחם, ובכך לתרום לחיים משותפים והרמוניה של כלל תושבי העיר אשדוד"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

"שמירת קודשי ישראל ובפרט "ראש השנה", זו לא עבירה זו זכות – אני מחזק את קבוצת אבו על החלטתם האמיצה לשמור את שבתות וחגי ישראל בעסקים שבבעלותם ובכלל זה מתחם הסטאר סנטר" אומר סגן ראש העיר אשדוד אבי אמסלם ויו"ר ש"ס בעיר .

זאת בתגובה לדבריו של סגן ראש העיר אלי נכט שתקף את ההחלטה של משפחת אבו הבעלים של סטאר סנטר לסגור המתחם במהלך החג. נכט אמר כי סגירת המתחם תוביל להשלכות חמורות ורמז לחרם צרכנים על המתחם.

סגן ראש העיר אשדוד: "סגירת הסטאר סנטר בחג- טעות חמורה עם השלכות חמורות" – אשדוד10

אמסלם:"לאחר שבזמנו סגן ראה"ע שמעון כצנלסון תקף את החלטת בעלי המתחם, קם לו סגן ראה"ע החדש אלי נכט וממניעים פוליטיים רומז לחרם צרכנים ומאיים ב"השלכות חמורות", רק על רקע כיבוד יום הדין הקדוש ראש השנה. חבל שבמקום לאחד ולחבר הוא בוחר בדרך הפילוג והשיסוע"
לדברי אמסלם :"עמידתם האיתנה של בעלי המתחם ופעילותם לחיזוק חומות השבת וחגי ישראל ושימור הסטטוס קוו – מעוררת השתאות והערכה, ובטוחני שבעזרת השם מהלכים אלה יביאו להם ברכה ופרנסה בשפע.
אני קורא לכולם לחזק את הסטאר סנטר, לבוא לקנות ולהנות במתחם, ובכך לתרום לחיים משותפים והרמוניה של כלל תושבי העיר אשדוד".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן