נכוותה ותפוצה בכ-450 אלף שקלים

ביטוח תלמידים: פיצוי של כ-450 אלף ש"ח לבת 5 שנכוותה מתבשיל חם בבית סבתה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בת 5 שנכוותה לפני כ-3 שנים מתבשיל חם שהונח על פלטת שבת בבית סבתה, תזכה לפי הצעת המגשר, לפיצוי של  450 אלף ש"ח.  כך עולה מתביעה שהגישו הוריה לבית משפט השלום בראשל"צ באמצעות עורכי הדין גיל וניצן הראל, נגד סבתה ונגד חברת ביטוח איילון שבטחה את הילדה במסגרת פוליסת תאונות אישיות תלמידים ואת בית סבתה נגד תאונות צד ג'.

מהתביעה עולה כי ערב ליל הסדר, כאשר הילדה התארחה יחד עם הוריה בדירת הסבתא בישוב אלון שבות בכדי לחגוג את ליל הסדר,היא נפלה על פלטת שבת  שהונחה על רצפה בחדר שינה חשוך ותבשיל חם מסיר שהתהפך, נשפך על פלג גופה הימני. הילדה הובהלה לבית החולים שערי צדק בירושלים שם אושפזה, כאשר למקום התקבלה עם כוויות בדרגה שנייה בכתף וביד ימין. במהלך הטיפול הוחלט על ניתוח להשתלת שתלי עור והיא שוחררה מביה"ח לאחר 9 ימים אשפוז.

מנתח פלסטי מומחה מטעם התביעה, קבע בחוות דעתו כי הילדה שהיא כיום בת 8, סובלת מצלקות שילוו אותה כל חייה  וכי הניתוחים אשר יבוצעו בעתיד עלולים להחמיר את מצבה. לדעת המומחה הילדה סובלת מנכות לצמיתות ומצבה יכול להתדרדר ואף יכולה להיות השפעה בפן הנפשי על מצבה.

המומחה הוסיף כי  בשל גילה הצעיר וסוג פגיעתה, מצבה עלול להחמיר במרוצת השנים וקיים יסוד רב להניח כי היא לא תוכל להשתלב בכל עבודה  וזאת עקב מצבה הרפואי לאחר התאונה, מה גם שתזדקק לעזרה מרובה בעבודות משק הבית ולצרכיה האישיים והיום יומיים.

לטענת באי כוחם של הוריה, עורכי הדין גיל וניצן הראל, ההורים לא ידעו על הימצאותה של פלטת השבת על רצפת חדר השינה ורק כששמעו צעקות בתם,  הבינו את מה שהתרחש בחדר השינה. בתביעה נטען כי הסבתא התרשלה בין היתר בכך שהותירה  פלטת  שבת חמה בחדר חשוך עליה הונח תבשיל חם. זאת מבלי שהתריעה על הסכנה בפני הורי הילדה ועל כך שלא הניחה את הפלטה במקום גבוה ובטוח מבלי שיהיה נגיש לילדים.

הילדה תובעת באמצעות הוריה, לקבל פיצוי עבור אובדן שכר של הוריה שטיפלו בה,  אובדן שכר עתידי וזכויות סוציאליות ופנסיוניות עבורה,  כאב וסבל, עזרת הזולת, עזרה בבית וטיפולים רפואיים.

בכתב ההגנה חברת הביטוח מבקשת לדחות את התביעה על הסף וטוענת בית היתר כי לא היתה כל רשלנות מצידה של הסבתא וכי הוריה של הילדה הם אלה שהתרשלו כי הן אלה שהיו אמורים להשגיח על בתם.

במסגרת גישור הוצעשחברת הביטוח תשלם לילדה פיצוי בסך 450 אלף ש"ח.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן