ניתוח אף: כל היתרונות

צילום: FREEPIK
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

איזה יתרונות יש בשינוי מבנה אף? כיצד זה יעלה לכם את הבטחון העצמי? והאם ניתוח אף פותר בעיות רפואיות? כל התשובות והמידע בהמשך.
ניתוח אף מטרתו בדרך כלל לאפשר שינוי של מבנה האף באופן חיצוני למראה פרופורציונלי יותר ושינוי פנימי לשינוי של מחיצות האף, הסרת פוליפים או גידולים, ולשאר מטרות רפואיות. ניתוח אף לשינוי מראה הפנים הוא מבין הניתוחים השכיחים ברפואה הפלסטית והוא נפוץ כבר מתחילת שנות ה70 של המאה העשרים.
ניתוח כזה נעשה באמצעות מומחים אשר מתאימים את מראה ועיצוב האף לצרכים ולרצונות של המטופל. המנתח מבצע הצרת אף, קיצור של החטוטרת, שיוף גבנון אף שהכול נעשה בהרדמה. לאחר תקופת החלמה מתקבלות תוצאות מצוינות שמעלות מאד את הבטחון העצמי של המנותח.


ניתוח אף רפואי
יש לא מעט מקרים בהם משלבים הרופאים בין ניתוח פלסטי רפואי. במקרים כאלה נעשה שילוב של טיפול נקודתי בבעיה כמו סחוסים לא תקינים, מחיצות אף עקומות, פוליפים, סינוסים וכולי ושינוי מראה האף לפי דרישות המטופל.
לעיתים קרובות יעשה ניתוח רפואי עם כלי מזעריים ללא פתיחה של האף וללא שינוי במראה שלו.
כדי לבחור בטיפול הנכון בעיקר בזמנים של בעיות בריאותיות באף כמו בעיות בנשימה, סינוסים, ושאר בעיות. במקרה הצורך אפשר לשלב בין השיטות השונות לניתוח אף פתוח וסגור.
כדי לדעת יותר על מה שיכול להתאים עבורכם, יש לפנות אל קליניקה לניתוחים פלסטיים ולהתייעץ עם מומחים בנושא כמו ד"ר מרקוס הראל.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן