ניצחון, שוויון דרמטי ועדיין מקום ראשון

שבוע דרמטי עבר על קבוצת האדומים אשדוד. התחיל בניצחון חוץ בתוצאה 1-2 מול בני לוד ונמשך בשוויון דרמטי בתוספת הזמן בקרב הצמרת מול שמשון כפר קאסם. בשישי: מ.ס דימונה ממתינה (12:00)

צילום: מדיה אדומים אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קבוצת האדומים אשדוד ממשיכה להוליך את בית א' של ליגה א' דרום, אבל ברור לכל כי המסע לעבר הליגה הלאומית הינו קשה ורצוף במהמורות. נתחיל מהסוף. ביום שלישי השבוע, בשעת צהריים נעימה, אירחו האדומים באצטדיון הסינטטי, לעיני 200 צופים, את שמשון כפר קאסם, לקרב צמרת במסגרת המחזור ה-13. החלוץ הבלתי נגמר, עידן שריקי שנכנס כמחליף סמוך לסיום המשחק, הוכשל ברחבה בתוספת הזמן והמגן עופר ורטה לקח את האחריות, כבש מין הנקודה הלבנה בניסיון השני, לאחר שבראשון, השופט פסק על בעיטה חוזרת, למורת רוחם של אנשי כפר קאסם. הפנדל המוצלח קבע את תוצאת הסיום: 1-1. שער שני העונה לורטה, שמחק פיגור מוקדם מין הדקה החמישית משער של סוהיל ארמלי והשיג נקודה יקרה לאדומים, מה שמשאיר אותם בפסגה, עם אותו מספר נקודות כמו קבוצת ירמיהו חולון (23). אחריהן דולקות כפר קאסם (20) ומכבי הרצליה (19). את שלושתן אגב האדומים טרם ניצחה העונה.

שלושה ימים קודם לכן, במוצאי שבת, יצאה הקבוצה האדומה למשחק חוץ באצטדיון העירוני בלוד והתמודדה מול בני לוד, היורדת מהלאומית. בדקה ה-13 עוז ראלי מסר כדור עומק נפלא לאוהד אדלשטיין, שנכנס לרחבה, הקפיץ באמנות מעל השוער הלודאי, עדי נסה. בדקה ה-30 הקפטן האדום, לישי ביטון פרץ למרכז, החליף מסירות עם מישל רוס ומ-17 מטרים ביטון ירה פנימה את השלישי שלו העונה וסיים מהלך נדיר ביופיו. המארחת עוד הצליחה להלחיץ את האדומים עם שער מצמק בדקה ה-45, אך זה לא הספיק לה ובסיום: 1-2 לאדומים אשדוד.

ביום שישי הקרוב תצא קבוצת האדומים אשדוד לעיר דימונה ותתמודד מול קבוצת מ.ס דימונה, העולה החדשה, שנמצאת בתחתית ורק רוצה לשרוד. משחק של להיות או לחדול לשני הצדדים. הצד שנלחם על השמנת של ליגה א', ירצה להמשיך ולצבור נקודות שיעזרו לו במאבקי הצמרת. הצד שנלחם על הלחם יבוא לשרוט, להפריע ולנסות לגרד נקודה יקרה. דרבי דרומי לוהט שיצא לדרך בשישי הקרוב בשעה 12:00.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן