ניצחון על רעננה שווה ראש שקט

בשבת הקרובה תחזור לפעילות ליגת ה'בורסה לניירות ערך' ומ.ס אשדוד תארח את הפועל רעננה (18:30, איצטדיון היא') בפתיחת משחקי הפלייאוף התחתון. המרחק מהקו האדום: 7 נקודות

צילום: טל אקוקה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום שבת ייצא לדרך הפלייאוף התחתון ומ.ס אשדוד, הנמצאת במקום ה-10 בטבלה, תארח את האחרונה, הפועל רעננה, שלה זו תהיה ההזדמנות האחרונה לחזור למאבק ההישארות בליגה. בניגוד לעונה שעברה, העונה מגיעה מ.ס אשדוד לפלייאוף התחתון, כשהיא בעמדה טובה של מרחק 7 נקודות מעל לקו האדום ובעקבות כך, לא צפויות דפיקות לב במחזורי הסיום של העונה. אך יחד עם זאת, הקבוצה זקוקה לעוד 2-3 ניצחונות בכדי להבטיח את ההישארות והיא תרצה להשיג אותם במהרה בכדי להתחיל את ההכנות לעונה הבאה בראש שקט.

למרות הזעזועים בעמדת המאמן העונה, ידעה הקבוצה לשמור על יציבות מסויימת ולגלות אופי, מה שהרחיק אותה מהקו האדום. הרבה מכך ניתן לזקוף לזכות הקשר וכוכב הקבוצה שלומי אזולאי, שהבקיע 6 שערים ובישל 5. אך לא רק הוא, גם לדין דויד, עם 8 שערים ו-3 בישולים, המשתפר ממשחק למשחק ומספק את העונה הטובה בקריירה שלו, מגיעות מירב המחמאות. גם שגיב יחזקאל, שלפרקים נראה שחקן יעיל, כאשר כבש העונה 4 שערים ובישל עוד 4, נראה עוגן שאפשר להישען עליו. אליהם ניתן להוסיף את ההתקדמות שמגלים העונה הבלם ניר ברדע והשוער רועי משפתי, את הזרים טימותי אוואני, שמגלה הרבה עוצמה במרכז ההגנה וסמואל אלאבי, שבמשחקים האחרונים נראה כמו היהלום הבא שימכר, מוסיפים הרבה כוח ואיכות לקבוצה.

עם הפנים  לרעננה

במ.ס אשדוד ינסו לשמור על השלד הקיים, אך כבר מתכוננים לאפשרות שקבוצות גדולות ילטשו עיניים לעבר השחקנים הבכירים בקבוצה. במצב שכזה, הקבוצה יכולה לסמוך על שחקני בית צעירים דוגמת גיל כהן ובנצי מושל האחראיים או שחקני רכש צעירים כמו חמודי כנעאן ופיראס אבו עקל, שנחשבים מועמדים לתגלית או פריצת העונה.

בשביל להתפנות להכנות לעונת 2020/21 מ.ס אשדוד חייבת לתת עוד דחיפה קטנה ולהבטיח את ההישארות בליגה. המסע שאמור להיות קצר העונה, מתחיל כבר במוצ"ש הקרוב, בבית מול הפועל רעננה. המאמן רן בן שמעון, שסגר כבר 7 משחקים על הקווים של מ.ס אשדוד, יודע שהפסד מול האחרונה בטבלה יכול לסבך את מ.ס, דבר שלא בא בחשבון. בן שמעון ירצה לעבור את המשחקים האחרונים של העונה בראש שקט וגם לגבש דעה נחרצת לגבי השחקנים שישארו בסגל של מ.ס אשדוד בעונה הבאה.  

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן