ניצחון משפטי לעו"ד גלבר והפסד צורב לבן זקן ועיריית אשדוד בתביעת המליונים

בית המשפט העליון דחה את שני הערעורים שהגישו ג'קי בן זקן, אברהם נניקשוילי והחברות בבעלותם ועיריית אשדוד על ההחלטה שלא לאפשר לנהל את התביעה כנגד גלבר; בית המשפט כינה את התביעה "תביעת הפחדה"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בית המשפט העליון דחה את הערעור שהגישו ג'קי בן זקן, אברהם נניקשווילי והחברות בבעלותם, וכן דחה את הערעור שהגישה  עיריית אשדוד, על החלטת בית המשפט המחוזי בבאר שבע לסלק על הסף ולדחות את התביעה שהגישו בן זקן, נניקשווילי והחברות בבעלותם כנגד חברת מועצת העיר אשדוד, הלן גלבר, בסכום של 26,000,000 ש"ח. 

בית המשפט העליון הביע את מורת הרוח מהתביעה המופרכת לשיטתו שהוגשה, אשר אותה הוא כינה בפרוטוקול הדיון – "תביעת הפחדה".

בית המשפט דחה את הטענות שנשמעו ביחס לאותן "הקלטות". לדברי גלבר :"בן זקן, באמצעות שני חוקרים פרטיים ששכר מחברת "בלאק-קיוב", ושאותם שלח בן זקן לעקוב ולבלוש אחרי, במשך תקופה של שנה וחצי, ובעוד בן זקן מפעיל אותם "בשלט רחוק" בהיותו שוהה בבית האסורים ומרצה את עונש המאסר הממושך שהוטל עליו בפרשת מרמה חמורה בה היה מעורב".

שופטי ההרכב הביעו תרעומת על אופן התנהלותו של בן זקן ובצורה חריגה הטילו הוצאות בהיקף של עשרות אלפי שקלים על בן זקן, נניקשווילי והחברות בבעלותן, וזאת על אף שהם חזרו בהם מערעורם. המסר העולה מפסקי הדין של שתי הערכאות (מחוזי באר שבע ובית המשפט העליון) הוא חד וברור – דחיית התביעה כנגד חברת המועצה הלן גלבר , לאחר שנקבע כי זו פעלה במסגרת מילוי תפקידה כחברת אופוזיציה לוחמת בעיר אשדוד, ולמען תושבי העיר.

"ג'קי בן זקן ונניקששוילי- הגישו כנגד הגב' גלבר תביעת השתקה, שכאמור כונתה על ידי בית המשפט העליון כ"תביעת הפחדה", במטרה להניא אותה מלבצע את שליחותה הציבורית ולהרחיק את נגע השחיתות". נמסר מטעמה של גלבר

את הגב' הלן גלבר ייצגו עורכי הדין בעז בן צור, אברהם אברהמוף וגיא רוה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן