ניצחון לחברת המועצה עו"ד הלן גלבר והפסד צורב לדני אביטן שתבע אותה כספית

עו"ד גלבר: "הכל מונע מרדיפה פוליטית של גורמים עסקיים אינטרסנטיים, במטרה להכפיש ולפגוע בשמי הטוב ולא בוחלים בשום אמצעי. הסיוט הגדול של אותם גורמים, בעלי עניין, הוא שאהיה ראש העיר כי אז יהיה סוף לחגיגות שלהם על חשבון  הציבור"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

נשיאת בית המשפט המחוזי (בדימוס), השופטת הילה גרסטל דחתה את תביעתו במלואה והתקבלו כל טענותיה של גלבר. כבוד הבוררת דחתה את טענות אביטן, וקבעה כי היו סתירות בגירסתו של אביטן.

את עו"ד גלבר ייצגו עורכי הדין אברהם אברהמוף וגיא רוה ממשרד בעז בן צור

כזכור, במהלך קמפיין הבחירות בשנת 2018 של סיעת "קומנדו אשדוד" ניטלה הלוואה מדניאל אביטן לטובת חלק ממימון הקמפיין של הסיעה הלוואה זו גובתה בהסכם בכתב ודווחה למבקר המדינה.

לדברי באי כוח גלבר:"באופן מגוחך ופתטי, בתביעתו מר אביטן ניסה להעלים ולהסתיר את אותו ההסכם המאוחר שנחתם ונערך כדת וכדין והעתקו דווח על ידי הסיעה למבקר המדינה. העלה טענות סרק מופרכות כי אין הסכם, הסכם לא חוקי  –  במטרה להלך על גלבר אימים ולגרום לה לשלם לו כספים בניגוד להסכם שעליו הוא חתם."

כאמור,בעת האחרונה, ניתן פסק בוררות של נשיאת בית המשפט המחוזי במחוז מרכז (בדימוס), כב' השופטת הילה גרסטל שבמסגרתו נדחתה במלואה התביעה כנגד עו"ד גלבר ונדחו טענותיו שהעלה בתביעה.

תגובת עו"ד גלבר:

"שמחה על כך שנשיאת בית המשפט המחוזי (בדימוס) דחתה את התביעה במלואה וקבעה שהיו סתירות בעדותו של אביטן וקיבלה את כל טענותיי. לשמחתי, האמת נמצאת בכותלי בתי המשפט ולא על גלי התקשורת".

גלבר: "המגמה ברורה, הכל מונע מרדיפה פוליטית של גורמים עסקיים אינטרסנטיים, במטרה להכפיש ולפגוע בשמי הטוב ולא בוחלים בשום אמצעי. הסיוט הגדול של אותם גורמים, בעלי עניין, הוא שאהיה ראש העיר כי אז יהיה סוף לחגיגות שלהם על חשבון  הציבור.  לא אתן לרעשי הרקע להסית אותי ואמשיך להתעסק בתפוחי האדמה הלוהטים בכדי לעצור כל ניסיון להכניס ידם לקופה הציבורית ולעצור את הסחר בקרקעות ציבוריות.

בבחירות הקודמות העלילו עלילות שקריות, שכרו את חברת החקירות הבינלאומית "בלאק קיוב" שעקבה אחריי במשך שנה וחצי, בעלות של מיליוני שקלים בכדי להרתיע אותי, להשתיק אותי ולהפחיד אותי אולם בתי המשפט העניקו לי חסינות וקבעו נחרצות שפעולותיי נעשו בגדר עבודתי הציבורית למען התושבים.

והנה שוב טענות שקריות, ללא יסוד, הזויות ומופרכות, ושוב, לשמחתי ניתן פסק בוררות שבמסגרתו התקבלו כל טענותיי והתביעה שהגיש אביטן כנגדי נדחתה במלואה.   

אותי לא מפחידים! אני כאן להישאר ופעול אך ורק למען התושבים. הגיע העת להחזיר את השליטה באשדוד מבעלי אינטרסים  לידי תושבי אשדוד".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן