ניצחון כמו אוויר לנשימה

מכבי עירוני אשדוד ניצחה את שמשון כפר קאסם בתוצאה 1-2 והתרחקה קצת מהאזור המסוכן. שי ביטון ואלירן שמש הפכו את התוצאה במחצית השנייה. במחזור הבא: מרמורק מגיעה (שישי, סינטטי, 12:45)

צילום: מוטי קדוש
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קבוצת מכבי עירוני אשדוד אירחה במוצאי שבת האחרון את קבוצת שמשון כפר קאסם באיצטדיון הסינטטי לעיני 600 צופים, שנרטבו מהגשם ששטף את אשדוד. 'עירוניה' שעדיין נאבקת על חייה בליגה א' דרום, הצליחה לחזור לנצח לאחר חמישה משחקים ללא ניצחון. למעשה, זה הניצחון הראשון של החניכים של יגאל זריהן מאז הדרבי וזה לא היה קל בכלל. היריבה שמשון כפר קאסם הגיעה למשחק מהמקום החמישי, עם שאיפות להתברג בפלייאוף העלייה ובתקופה מצויינת.
כפר קאסם פתחה מצויין וכבר בדקה ה-10 בעיטה קשתית מצויינת של הקשר משה סולימנוב, מצאה את השוער החדש של עירוני, יונתן רוטשילד מוכן והוא הדף נהדר. בדקה ה-33 סולימנוב ניסה שוב בעיטה מרחוק, אך רוטשילד שוב הדף. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים ועיקר האקשן התרכז אל המחצית השנייה. בדקה ה-55 האורחת עלתה ליתרון לאחר בישול נהדר של סיראז' נסאר, שמצא את החלוץ הצעיר מוסטפה מורעב, שכבש מקרוב ורץ לחגוג עם חבריו את ה-1-0 של שמשון כפר קאסם. בתגובה לפיגור, יגאל זריהן ביצע חילוף התקפי, כשהכניס את הסקורר אלירן שמש במקום טל סוויסה. בדקה ה-74 השינוי הניב פרי ראשון, כאשר עירוני הצליחה לחזור למשחק משער נהדר של הקשר האחורי, שי ביטון. בר סוויסה פרץ באגף שמאל והגביה לרחבה והכדור נהדף לעבר ביטון בן ה-24, שבעט כדור חד מחוץ לרחבה והכניע את דודי אלון, שוער כפר קאסם. שער שני העונה לשי ביטון שאיזן את התוצאה ונתן את האות לחגיגה צהובה ביציעי הסינטטי. הקהל הביתי עדיין לא סיים לחגוג את השיוויון וכעבור שתי דקות המהפך הושלם, באדיבותו של אלירן שמש, מלך שערי הקבוצה. שוב בר סוויסה על תקן המוסר, כשהקפיץ כדור לרחבה ושמש, שהיה פנוי, בעט מן האויר לפינה של דודי אלון, כבש בפעם ה-15 העונה וקבע את תוצאת המשחק: 1-2 חשוב מאין כמותו לעירוני וזריהן, שנשמו לרווחה. אחד מהמצטיינים במשחק היה בר סוויסה, שסיפק מסירות מצויינות ועזר לקבוצתו להשיג 3 נקודות יקרות מפז. כעת עירוני ממוקמת במקום ה-11, כשבאמתחתא יש 25 נקודות, 7 מעל לקו האדום ו-4 מהמקום המוביל למשחקי המבחנים בתום העונה. במוצ"ש הקרוב תארח עירוני אשדוד את הפועל מרמורק,לעוד משחק חשוב, שיקבע רבות לגבי המשך המאבק על ההישארות בליגה א' דרום.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן