ניצב בדימוס אמנון אלקלעי ישמש כיועץ מקצועי של עו"ד גלבר בנושא ביטחון ופשיעה באשדוד

עו"ד :"המטרה שלי היא לבנות תוכנית שתגדיל את הביטחון האישי לתושבי העיר, תכפיל ותשלש את האמצעים שבהם יכולה העירייה, במסגרת סמכותה, להשתמש על מנת למנוע פשיעה"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

המועמדת לראשות העיר אשדוד עו"ד הלן גלבר גייסה את ניצב בדימוס אמנון אלקלעי שישמש כיועץ המקצועי שלה ויכתוב את התוכנית להחזרת הביטחון האישי לאזרחי העיר.

ניצב בדימוס אלקלעי פרש לפני כשנתיים מהמשטרה, שימש במגוון תפקידים לאורך הקריירה שלו, ממפקד תחנת נתיבות ומפקד תחנת באר שבע ועד לסגן מפקד מחוז דרום ובתפקידו האחרון ראש אגף מבצעים במשטרה.

גלבר:"בתקופה האחרונה חלה ירידה ברמת הבטחון האישי ועליה בפשיעה בעיר, רק בשבוע האחרון הושחתו שני בתי כנסת בוצע ניסיון חיסול בעבריין ברחוב העצמאות, מטען חבלה הונח ליד בית ברחוב אקסודוס ורימון הלם הונח מאחורי דלת בדירה ברובע ו'."

לדברי גלבר כמו כן על פי סקר שנערך לאחרונה ניצבת אשדוד במקום האחד לפני אחרון ברמת הבטחון של באר שבע, כשרק באר שבע נמצאת מאחוריה. "נושא הבטחון האישי נמצא לדאבוני בשפל בתקופה האחרונה באשדוד, האזרחים חוששים ויעידו על כך ריבוי האירועים האחרונים ותוצאות הסקר בנושא" אומרת גלבר."המטרה שלי היא לבנות תוכנית שתגדיל את הביטחון האישי לתושבי העיר, תכפיל ותשלש את האמצעים שבהם יכולה העירייה, במסגרת סמכותה, להשתמש על מנת למנוע פשיעה. אני שמחה ומברכת את ניצב בדימוס אמנון אלקלעי שיתרום מהניסיון ומהידע האדיר שלו למען תושבי אשדוד"

ניצב בדימוס אמנון אלקלעי, "אני אומר בוודאות, ראש עיר שיחליט להקצות משאבים, יכול להחזיר את הביטחון האישי לתושבים ואת האמונה שלהם בחוק ובמשטרה. זו האג'נדה של הלן ואני שמח לעזור לממש אותה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן