נחנך מרכז שירות חדש ל"יובלים אשדוד"

מרכז שירות הלקוחות הפרונטאלי של "יובלים אשדוד" נחנך באירוע צנוע- בהתאם להנחיות, במשרדי המרכז החדש ברחוב הקליטה 4

צילום: פבל
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

"יובלים אשדוד" מחויב להעניק שירות מיטבי ללקוחותיו, מכאן שגם במרכז השירות החדש יוענקו ללקוחות שירותים ברמה הגבוהה והאיכותית, כפי שהעניק התאגיד עד היום. באירוע השתתפו ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, רב העיר הרב יוסף שיינין, יו"ר הדירקטוריון יאיר לחן, מ"מ מנכ"ל התאגיד מלי בן ברוך, חברי הדירקטוריון, ועובדי התאגיד.
יו"ר הדירקטוריון עו"ד יאיר לחן ציין בדברים שנשא," מחלקת שירות הלקוחות מעניקה לתושבים שירות יעיל ומקצועי. זמני ההמתנה ומדדי היעילות הם מהגבוהים בישראל- בשירות הטלפוני וגם הפרונטאלי ועומדים בסטנדרטים של החברות המובילות במשק. הקפדנו להעניק שירותים ברמה הגבוהה ביותר גם בסגרים ולאורך כל השנה האחרונה. המרכז החדש מעיד כי השקענו בכל אספקט בתחום השירות וזאת על מנת שהלקוחות יקבלו את השירות הטוב ביותר".
מ"מ מנכ"ל התאגיד מלי בן ברוך נשאה דברים, "יובלים אשדוד יצר מהפיכה בתחום תשתיות המים והשפכים והשירות שהיטיב את איכות חיי הלקוחות. מיום הקמת התאגיד השקענו כ-900 מיליון ₪ בשדרוג והקמת תשתיות. בצענו מהפיכה שהפכה את אשדוד למודל לתאגידי מים בארץ ובעולם, למודל לניהול נכון ברמה האסטרטגית- תכנונית, ברמת הביצוע של פרויקטים בשטח, באמינות המערכות, שמירה על הסביבה ומעל לכל ברמת ההון האנושי – העובדים שלנו. אנו פועלים בראש ובראשונה לטובת הלקוחות ומכאן בססנו והרחבנו מגוון שירותים פרונטאליים ודיגיטליים על מנת להמשיך ולהעניק שירות מקצועי זמין ויעיל מותאם למאה ה-21". בן ברוך הוסיפה כי היא מודה לעובדי התאגיד שגם בתקופה מורכבת ומאתגרת הוכיחו יעילות, מסירות, אחריות ומתן שירות ברמה המקצועית ביותר כדי שלקוחות התאגיד ימשיכו לקבל את השירות החיוני של מים ושפכים 24/7 בכל תקופה ובכל מצב.

רב העיר הרב יוסף שיינין הדגיש בדבריו כי לא ניתן לחיות בלי מים," מים זה דבר הכרחי ואתם- עובדי יובלים, מבצעים את הולכת המים בצורה מעולה עבור העיר. אני מברך אתכם שהכל יזרום כראוי בלי תקלות ושהמרכז הזה ימשיך להיות חלק מהפיתוח והשיפור המתמיד בעיר".
ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי,"עובדי התאגיד עושים את הפעילות ברמה הגבוהה ביותר הן ברמת פיתוח תשתיות המים והשפכים והן בשירות הלקוחות. העובדים עושים זאת גם בעת הזו. התאגיד באשדוד מוביל ולכן אנו לא שותפים לקריאה לסגירת התאגידים. אנו אומרים לכולם תראו כמה התאגיד תורם ומפתח את העיר וכמה העובדים כאן יצרו מהפיכה בתחום".
בסיום האירוע נקבעה מזוזה ונערך טקס הרמת כוסית לרגל חג הפסח בברכת רב העיר.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן