נחנך הטרקלין החדש לעורכי הדין בבית משפט השלום באשדוד: "כתובת אמיתית"

בטרקלין החדש ימצאו עורכי הדין מתחמי עבודה חדישים ומעוצבים * הוא מצטרף לרשימה הולכת ומתרחבת של טרקלינים ולשכות קשר שהוקמו בכל ערי המחוז – על ידי עו"ד אלעד דנוך, יו"ר מחוז דרום: "עושים היום עוד צעד משמעותי במהפכת השירות למען ציבור עורכי הדין במחוז דרום"

צילום: תומר שונם הלוי
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בשורה לעורכי הדין במחוז דרום: נחנך טרקלין חדש עבורם בבית משפט השלום באשדוד -בטקס חנוכת הטרקלין שהתקיים ביום ראשון השבוע, השתתפו ראש לשכת עורכי הדין, עו"ד אבי חימי, יו"ר מחוז דרום בלשכת עורכי הדין, עו"ד אלעד דנוך, נשיא בתי משפט השלום במחוז הדרום, השופט אלון גביזון, ראש עיריית אשדוד, יחיאל לסרי, וסגניות הנשיא, השופטות ענת אלפסי ונעה חקלאי.

הקמת הטרקלינים הינה חלק בלתי נפרד ממהפכת השירות שמוביל בשנתיים האחרונות יו"ר המחוז, עו"ד אלעד דנוך, מהפכה שנועדה להנגיש את שירותי לשכת עורכי הדין בדרום לכל עורכת ועורך דין החברים בו.

עם פתיחתו, יעמוד הטרקלין לרווחת ציבור עורכי הדין החברים במחוז דרום, שיוכלו ליהנות ממתחמי עבודה חדישים מרווחים ומעוצבים, בהם יוכלו לעשות שימוש בבואם לייצג בבית המשפט.

בטרקלין החדש ימצאו עורכי הדין את כל הכלים הטכנולוגים והמשרדיים החדישים הדרושים להם להכנות לדיונים, והוא מצטרף לרשימה הולכת ומתרחבת של טרקלינים ולשכות קשר שהוקמו בכל ערי המחוז, בהם תוכלו למצוא מכונות לצילום, סריקה והעתקה, מכונת קפה חדישה, אינטרנט אלחוטי, ופינות שקטות בהן יוכלו עורכי הדין להתרווח בהפוגה בין דיון לדיון.

צילום: אוהד שביט

עו"ד אלעד דנוך, יו"ר מחוז דרום, הודה לראש הלשכה אבי חימי, ואמר במעמד השקת הטרקלין: "המחוז שלנו לא עוצר, אנחנו שומרים על תנועה קדימה – המטרה הראשונה במעלה, לתת שירות טוב לציבור עורכי הדין, ואני יכול לומר שאנחנו בעיצומה של מהפכה בדרום – לנו עוד הרבה תוכניות במגרה, שיפתיעו אתכם מאוד. בדיוק לפני שנה השקנו את הטרקלין באשקלון, אני מקבל עליו כל יום קומפלימנטים על איך שהוא שינה את החוויה של עורכי הדין בבית המשפט, ועל איך הם מרגישים את הלשכה, הלכה למעשה מדי יום".

עו"ד אלעד דנוך הוסיף ואמר כי מדובר בעוד צעד משמעותי לשיפור השירות במחוז דרום, שהוא בעל שטח השיפוט הגדול בישראל: "יש לנו טרקלין פעיל באילת, יש בבאר שבע, אנחנו בדרך לפתוח עוד אחד בדימונה, ונוסף בקרית-גת. הטרקלין הוא לא רק מתחם עבודה, אלא כתובת אמיתית לציבור עורכי הדין".

בשנתיים מאז כניסתו לתפקיד, מעידים עורכי הדין במחוז דרום, הוביל דנוך שורה של רפורמות אשר הפכו את מחוז דרום בלשכת עורכי הדין לחוד החנית, במגוון רחב של נושאים, החל באקדמיה, דרך תעסוקה וכלה בשירות שמקבלים עורכי הדין מאשדוד ועד אילת.

עו"ד דנוך הזמין את כל עורכות ועורכי הדין מהמחוז, המגיעים לדיונים בבית המשפט באשדוד, לעשות שימוש בטרקלין החדש שהוקם עבורם.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן