נוער מ.ס מאבדת גובה

נוער מ.ס חטפה רביעייה ביתית מול חדרה במסגרת ליגת העל. נוער עירוני אשדוד ניצחה בחוץ את בית"ר ר"ג בתוצאה 0-2. נוער אדומים סיימה ב-5:5 דרמטי בקרית גת. נערים א': מ.ס מחצה את ראשל"צ. נקודת בכורה לעירוני אשדוד

צילום: מדיה אדומים אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד אירחה בבוקר שבת האחרון באצטדיון היא', את נוער הפועל חדרה, במסגרת המחזור ה-11 של ליגת העל לנוער. לאחר ההפסד בשבוע שעבר החניכים של אלי לוי לא נראו טוב והמשיכו לאבד גובה, כאשר ירדו מנוצחים בתוצאה 4-0 והתדרדרו למקום החמישי בטבלה.

במסגרת הליגה הארצית דרום לנוער, יצאה קבוצת הנוער של מכבי עירוני אשדוד ביום שישי בצהריים למשחק חוץ מול בית"ר רמת גן, במסגרת המחזור השישי. החניכים של משה מרקוס ניצחו בתוצאה 2-0 משער של שי דגן בפנדל (63) ומשה יברקן (89). ניצחון שלישי העונה לעירוני אשדוד, שמקנה לה את המקום החמישי בטבלה, מרחק סביר מהמקום ממנו עולים ליגה.

קבוצת הנוער של האדומים אשדוד יצאה אף היא למשחק חוץ, מול נוער עירוני קרית גת. בתום משחק רב שערים נפרדו שתי הקבוצות בתיקו 5-5. לאדומים כבשו: שגיא אוחנה צמד (9,42), אדיר חכמון (65), ליאור ליגעלם (81) ושלמה עמר בפנדל (85). החניכים של דניאל טולמסוב נמצאים במקום השלישי לאחר 6 משחקים, עם 10 נקודות.

נערים א'

במסגרת המחזור ה-11 של ליגת העל לנערים א', יצאה קבוצת מ.ס אשדוד בשבת בבוקר לאצטדיון ה'סופרלנד' ופגשה את הפועל ראשון לציון. החניכים של יוסי בילו פשוט להטו והפגיזו שישייה לרשתה של המארחת המסכנה. ניב ביליפנט כבש סמוך לסיומה של המחצית הראשונה ופתח את מסכת השערים שהגיעה בשנייה. איליה גטהון ועידו וונדה הוסיפו צמדים ומאי בנישו השלים את החגיגה. בסיום: 6:0 למ.ס אשדוד.

קבוצת נערים א' של מכבי עירוני אשדוד השיגה נקודה ראשונה בשבת בבוקר, מול הפועל אשקלון במשחק שנערך באצטדיון הסינטטי, במסגרת המחזור ה-6 של ליגת נערים א' ארצית דרום. המשחק הסתיים בשוויון 2:2. לעירוניה כבשו ליאור זגייא ואביתר רחמים.

נערים ב'

קבוצת מ.ס אשדוד נערים ב', אותה מאמן כדורגלן העבר אופיר קופל, אירחה בשבת בבוקר באצטדיון הסינטטי את בית"ר נס טוברוק במסגרת המחזור התשיעי של ליגת העל לנערים ב'. שער בודד ויקר, אותו כבש גלעד מלכה מאשדוד בדקה ה-76, הפריד בין שתי הקבוצות ובסיום: 1:0 למ.ס אשדוד.

קבוצת נערים ב' של מכבי עירוני אשדוד הפסידה בתוצאה 5-11 למכבי ב"ש. לעירוני כבשו: שלושער לאמיר יהודאי, דימה טרון וליאור בן יוסף.

נערים ג'

קבוצת נערים ג' של מ.ס אשדוד יצאה למשחק חוץ קשה נגד מכבי ת"א במסגרת גביע המדינה וחזרה עם הפסד צורב של 5:1. למ.ס כבש אורי מלכה.

קבוצת נערים ג' של עירוני אשדוד ניצחה את מבשרת אבו גוש בתוצאה 7:0. כבשו לעירוני: אמיר יהודאי (חמישייה), שמעון לוי ויליאם ברבי.

ילדים א'

קבוצת מ.ס אשדוד התמודדה עם בית"ר ירושלים במסגרת גביע המדינה ובתום הזמן החוקי לוח התוצאות הראה 1:1. לאחר דו קרב פנדלים מותח, ניצחה בית"ר והעפילה לשלב הבא. לזכות מ.ס, שהודחה, כבש איתי שושן.

ילדים ב'

מ.ס אשדוד התמודדה עם הפועל פ"ת במסגרת גביע המדינה. משלא הושגה הכרעה והמשחק הסתיים בתוצאה 2:2, הלכו הקבוצות לדו קרב מהנקודה הלבנה, בו יצאה מ.ס עם היד העל עליונה, ניצחה 4:2 והעפילה לשלב הבא.

ילדים ג'

קבוצת ילדים ג' של עירוני אשדוד התמודדה מול הפועל ראשל"צ במסגרת גביע המדינה. האשדודים שיחקו בצורה מעוררת כבוד, אך ירדו מנוצחים בתוצאה 4:2. לאשדוד כבש נועם אברהם. שער נוסף נכבש באדיבותה של הגנת ראשל"צ.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן