נוער: מ.ס אשדוד גברה על הפועל ר"ג

גם ליגת הנוער חזרה ובמסגרת המחזור ה- 19 של ליגת העל. מ.ס אשדוד ניצחה בבית את הפועל ר"ג בתוצאה 2-1, משער ניצחון נפלא של עוז בילוי. נערים ב' שפלה: ניצחון חשוב לאדומים אשדוד, מוליכת הטבלה

צילום: מדיה עירוני
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אחרי שהבוגרים חזרו למגרשים, גם ליגות הנוער, הנערים והילדים השונות חזרו לעשות את הדבר האהוב וזה לשחק כדורגל. במסגרת ליגת העל לנוער, השיגה מ.ס אשדוד ביום שישי האחרון, את ניצחונה ה-12 העונה, בבית, מול קבוצת הנוער של הפועל ר"ג. מאיר בר כבש ראשון עבור מ.ס בדקה ה-22. במחצית השנייה האורחת הצליחה להשוות, אך עוז בילוי, שנכנס כמחליף בהפסקה, אמר את המילה האחרונה באמצעות שער (שער מספר 13 העונה לבילוי) מרהיב בבעיטה חופשית מסובבת מ-18 מטרים בדקה ה-83 שקבעה את תוצאת המשחק: 2-1 למ.ס, ששומרת על המקום השלישי והמכובד.

נערים א'

במסגרת ליגת העל לנערים א', אירחה מ.ס אשדוד בשבת בבוקר בסינטטי את מכבי חיפה, גילתה אופי כשחזרה מפיגור וזכתה בניצחון יוקרתי. חיפה כבשה ראשונה בדקה ה-9, אך מחצית שנייה יוצאת מין הכלל של החניכים של יוסי בילוי, השאירו את הנקודות אצל המארחת. אשדוד נהנתה משער עצמי בדקה ה-62 שקבע שוויון וכעבור שלוש דקות, היה זה ירין סוויסה שכבש את הרביעי שלו העונה, שהתברר כשער הניצחון של מ.ס אשדוד, שנשארה במקום השביעי בטבלה, לאחר 18 מחזורים.

קבוצת נערים א' של מכבי עירוני אשדוד הובסה בחוץ, מול מכבי הרצליה בתוצאה 1:8. את השער המצמק לעירוני, כבש דביר יצחק.

נערים ב'

בצהרי יום שישי אירחה קבוצת האדומים אשדוד בסינטטי הקטן את מכבי קרית מלאכי, במסגרת המחזור ה-15 של ליגת נערים ב' שפלה. יניב בן גיגי, שחגג יום הולדת השבוע, כבש בפנדל את השער היחיד במשחק והראשון שלו העונה בליגה. האדומים אשדוד ממשיכה להוביל את הטבלה עם מאזן נפלא של 37 נקודות מתוך 14 משחקים.

במוצאי שבת נערך גם הדרבי הקטן של ליגת נערים ב' שפלה, בין מכבי עירוני אשדוד לבית"ר אשדוד באצטדיון הסינטטי. יוסף אלחיאני כבש לזכות בית"ר כבר בדקה הרביעית. עילי מדר הישווה בדקה ה-44 ובסיום: 1:1.

באותה הליגה הפועל בני אשדוד אירחה את הפועל אשקלון והפסידה לה בתוצאה 0-4.

נערים ג'

במסגרת המחזור ה-22 של ליגת דן 1 לנערים ג', יצאה קבוצת בית"ר אשדוד ביום חמישי האחרון למשחק חוץ בעיר רחובות, מול הפועל מרמורק. מתן יוסף אלחיאני קבע שוויון 1:1 בדקה ה-43, לאחר פיגור מוקדם. במחצית השנייה בית"ר הוסיפה עוד שני שערים על ידי ספיר אהרון ויאיר ביטר (פנדל) ובסיום: 3:1 לבית"ר אשדוד.

באותה הליגה ובאותו המחזור יצאה קבוצת מכבי עירוני אשדוד ביום שישי בצהריים אל מבשרת ציון ושיחקה הפועל אבו גוש מבשרת ציון. המאחרת ניצחה בתוצאה 4:1. לעירוני כבש עילי מדר.

ילדים א'

במסגרת המחזור ה-26 של ליגת ילדים א' מרכז אירחה מ.ס אשדוד את הפועל ב"ש בסינטטי הקטן. בסיום: מ.ס אשדוד ניצחה בתוצאה 2:1.

ילדים ב'

קבוצת ילדים ב' של מכבי עירוני אשדוד הפסידה להפועל אשקלון בחוץ, בתוצאה 0:3.  הפועל אשקלון הוכרזה בסוף השבוע כאלופת המחוז.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן