נוער: מכבי חיפה ניצחה את מ.ס, עירוני עקפה את האדומים

קבוצת הנוער של מכבי עירוני אשדוד ניצחה את קרית גת בדקה ה-90 וניצלה מעידה של האדומים בכפר קאסם במסגרת המחזור ה-11 בליגה ארצית דרום לנוער. נוער מ.ס אשדוד הפסידה למכבי חיפה

צילום: טוטו פוטו
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הדרמה בליגה הארצית דרום לנוער נמשכת, כאשר בשבת האחרונה אירחה מכבי עירוני אשדוד בסינטטי את עירוני קרית גת וגברה עליה בתוצאה 2-1. החניכים של סרג'יו חאובל נקלעו לפיגור במחצית הראשונה וגילו הרבה אופי במחצית השנייה. דוד מנטייב הישווה בדקה ה-59 ובתוספת הזמן, דניאל גברמדהין היה שם בשביל עירוני אשדוד וקבע את תוצאת המשחק, שמעניקה שלוש נקודות יקרות לאשדוד והעפלה למקום השני בטבלה, ממנו עולים לליגה הלאומית.

באותה שבת יצאה קבוצת האדומים אשדוד (ע"ש רפי אלבז ז"ל) למשחק חוץ מול קבוצת הנוער של הפועל כפר קאסם. המשחק היה הפכפך וצמד של ליאור ליגעלם בדקות 44 ו-48 הפך את התוצאה באופן זמני. המארחת לא התרגשה וידעה להפוך בחזרה ובסיום: 3:2 לכפר קאסם, שמורידה את האדומים למקום השלישי. 

בליגת העל לנוער אירחה מ.ס אשדוד בשבת האחרונה באצטדיון הי"א את מוליכת הטבלה מכבי חיפה, שהייתה פשוט גדולה על מ.ס אשדוד. שקד חכמון ביטל פיגור מוקדם והישווה ל-1-1 עבור מ.ס בדקה ה-14. חמזה מאווסי צימק ל-4-2 בדקה ה-50 ועוז בילו המתיק את הגלולה עם שער ניחומים בדקה ה-85 ובסיום: 5:3 למכבי חיפה, שנראית בדרך הבטוחה לזכייה באליפות.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן