נהג חלוקה שנפגע בתאונת רמזור מקבל מעל למיליון ₪ ותובע כ-2.5 מיליון נוספים

נהג חלוקה בן 28 שנפגע בראשו ובעמוד השדרה בתאונת רמזור, תובע שנים וחצי מיליון שקל מהביטוח הישיר שביטח את רכבו.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מהתביעה שהוגשה לבית משפט השלום באשדוד, באמצעות עו"ד דותן לינדנברג, עולה כי לפני כשנתיים בשעת בוקר מוקדמת בעת שנהג ברכב מסוג שברולט ספארק, הגיע לצומת שגב שלום בדרכו לעבודתו וטנדר טויוטה שהתפרץ  לצומת באור אדום התנגש ברכבו בעוצמה.

נהג החלוקה פונה על ידי מד"א לבי"ח סורוקה בבאר שבע  כשהוא סובל מחבלה במצח, בצלעות ובגב.   בבדיקת  CT הודגמו  בלטי דיסק במספר חוליות ובשל כאביו, הגבלות תנועה ורגישות בגב התחתון, הוא נאלץ להיעזר בקביים להליכה. כחודשיים לאחר התאונה הכאבים הוקרנו לירך שמאל ורופא תעסוקתי קבע כי נוכח מצבו הוא אינו כשיר לחזור לעבודה. 

מספר חודשים לאחר התאונה הוא התלונן בביה"ח על כך שהוא סובל מכאבים עזים ומגבלות בגב התחתון עם הקרנה לירך שמאל ובהמשך החל לפתח גם צליעה ברגל שמאל. בבדיקת CT  נוספת התגלו בלטי דיסק בחוליות נוספות. כשנה לאחר התאונה לאחר שכאביו לא פסקו, נהג החלוקה נבדק במרפאת כאב ונמצא כי קיימת הגבלה ניכרת בכפיפה ויישור הגב, צליעה לסירוגין, הוא מתקשה מאוד בהליכה ונעזר בקביים. לאור מצבו הומלץ לו כי יפסיק לעבוד. 

כשנה לאחר התאונה מאחר ולא הצליח לחזור לעבודה מסיבות בריאותיות, פוטר. ענף נפגעי עבודה במוסד לביטוח לאומי הכיר בתאונה כתאונת עבודה וקבע לו נכות לצמיתות בשיעור של 42 אחוזים,  מה שמזכה אותו בקצבאות חודשיות לכל ימי חייו בסכום כולל של מעל למיליון ₪.

בא כוחו עו"ד דותן לינדנברג העוסק בתביעות בגין נזקי גוף, טוען בתביעה נגד חברת הביטוח, שהשתנו חייו של נהג החלוקה הצעיר באופן ניכר וכי הוא סובל בין היתר מכאבים כרוניים והגבלות תנועה בגב התחתון ורגל שמאל. כתוצאה מכך פחתו הנאות חייו באופן מהותי ולכן הוא תובע  לקבל פיצוי עבור  הפסדי שכר, פנסיה וזכויות סוציאליות, כאב וסבל, עזרת צד ג' והוצאות רפואיות.

עו"ד לינדנברג מציין כי כאשר מתרחשת תאונת דרכים הרי שאם יש ביטוח חובה בתוקף, ניתן לקבל את מלוא הפיצוי על נזק הגוף מביטוח החובה של הרכב שנהגת בו, בלי קשר לשאלה מי אשם בתאונה.  

טרם הוגש כתב הגנה. 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן