נדל"ן ביוון – למה ישראלים הולכים על זה?

צילום: FREEPIK
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים לקנות נדלן ביוון. מדובר בדרך לקנות נכס לעיתים אפילו מבלי לקחת משכנתא בזמן שאפשר לעשות זאת במחירים ריאליים וקנייה משתלמת. 

יוון היא מדינת איים ידידותית הקרובה לישראל מרחק שעה וחצי טיסה ובשל שינויים כלכליים ושינוי מטבע שהתרחשו לפני יותר מעשור במדינה – היא מציעה למשקיעים עלות מחייה זולה משמעותית מזאת שבישראל, כמו גם את האופציה לרוכש דירות באתונה מקסימות או באיים של יוון וקפריסין ובשאר ערים גדולות שיש למדינה. 

איזה אופציות אפשר למצור במידה ורוצים לבצע השקעת נדלן ביוון?

יוון מכילה מגוון רחב של מבנים להשכרה החל מדירות בבניינים משותפים עד בתים פרטיים,  או דירות שנמצאות באיים מקסימים ועל חוף הים. בין היתר תמצאו מגוון מתקנים למכירה כמו למשל חניונים ואת כל מה שצריך כדי לבצע השקעות נדלן חכמה ומשתלמת. 

מי שירצה יוכל לבחור להשקיע ביוון במגוון רחב של נכסים ובכך ליהנות מתשואות של נכס מניב שמציעה השקעה ריאלית ונכונה שיכולה להתאים לכל כיס. 

אז למה דווקא יוון?

מלבד הקירבה ואהדה של יוון לישראלים, מלבד התושבים הידידותיים והיופי של המדינה כמו גם היות יוון יעד תיירותי ותרבותי תוסס – יש כמובן שיקולים כלכליים. מי שמחפש דירות למכירה ונכסים מניבים יוכל לגלות שיוון מציעה מגוון רחב של נכסים, דירות, בתים פרטיים, מחסנים וחניונים במחירים שפויים הרבה יותר משל ישראל כמו למשל דירת 3 חדרים באתונה במחיר של 70 אלף אירו בלבד או דירה של שני חדרים ליד האוניברסיטה במחיר של 50 אלף אירו בלבד. 

באמצעות האופציות המגוונות יכולים מגוון רחב של משקיעים, בעיקר אנשים פרטיים ואנשי עסקים, לקבל תשואות גבוהות ויכולת לקנות נכס ללא משכנתא או הלוואות יקרות. הנכס כמובן יישאר  כירושה לשנים ארוכות.

נכס כזה הופך למניב ומשתלם בעיקר כאשר הוא מייצר הכנסה חודשית קבועה וגם הרבה ביטחון לעתיד. 

נדלן ביוון הפך כיום ואחד את הבשורות החשובות בעולם ההשקעות לכן רבים מעוניינים לקנות נכס במדינה הזו .

אבל כיצד עושים השקעה נכונה? 

אם אתם רוצים לעשות השקעה נכונה כדאי לבחור חברת נדלן המתמחה בהשקעות ביוון ויכולה לקחת אתכם לסיורים פיזיים ווירטואליים אל השכונות בעיר אל האיים וערי החוף. המומחים יעניקו לכם ייעוץ נכסים ומקומות בהם כדאי לכם לבצע השקעה. 

המומחים יוכלו לייעץ לעזור ולשרטט לכם תמונה נכונה אודות ההשקעה שלכם והכדאיות שלה. לכן השקעת נדלן עושים רק באמצעות המומחים, בעיקר אם מדובר בהשקעה במדינה זרה. 

לסיכום, בזמן שבתים בישראל נמכרים בכמה מיליוני שקלים(!) – ביוון אפשר לקנות בית או דירה בכמה עשרות אלפי אורו ובכך להגשים את החלום של רכישת נכס אותו אפשר להשכיר למשפחות, יחידים, סטודנטים, תיירים ושאר אנשים מבוגרים או צעירים ביוון.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן