נגני העתיד של המוסיקה הקלאסית באשדוד מנגנים: מירי מסיקה, אמיר דדון וגליקריה

שיתוף הפעולה בין תזמורת האופרה באשדוד לקונסרבטוריון אקדמא מייצר חוויה מיוחדת בשילוב נגני הקונסרבטוריון הצעירים במסגרת הפעילות השוטפת של התזמורת. וזה יקרה ב3.6.2022

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

התזמורת בהרכב המשותף, ביצעה קונצרטים רבים לקהל שוחר המוסיקה הקלאסית בשכונות העיר במהלך החודשים האחרונים שבסופם גם הופעה משותפת במשכן אמנויות הבמה, במסגרת סדרת המנויים שלה.  
יו״ר הועד המנהל של התזמורת, עו״ד נעים שומר, מציין ש ״קיום המוסיקה הקלאסית בעתיד תלוי בראש ובראשונה בנגני דור העתיד שלנו. יש לנו באשדוד דור נגני מוסיקה קלאסית צעירים ברמה הגבוהה ביותר״.

שמות של המלחינים והמבצעים- התלמידים של אקדמא, שמשתתפים בקונצרט  ב1.06.22 באקאדמא: קטעים מאת באך, וויולדי, ווייניאבסקי, גלוק, פיורילו, הידן, בריו, בראהמס, מונטי,  פרלוב, דיינס, זקוינחה. מבצעים תלמידיי של אנטולי גולוב, ילנה ויניצקי ויוריי סוליאניקוב. הסולנים: ירוסלבה קלויר, מילן מוקאנו, ניקול קליימן, תומר ואלון קוזינץ, נועם אלבן, נחמה זלינסקי, טאיסיה קומרוב, יונתן קייסר ואנסמבל של כנרים. המנצח של התזמורת איליה קוזינץ.

התזמורת תמשיך לקיים במהלך הקיץ קונצרטי פארק ברחבי השכונות בעיר וכן במועדוני גיל הזהב באשדוד בתמיכת עיריית אשדוד ואגף האירועים.
עו״ד נעים שומר הוסיף: ״התזמורת מופיעה גם בתוכניות פופולריות גדולות במשך השנה. ההופעה הקרובה, בחודש הבא בתאריך 13.6.22 באמפי אשדוד במסגרת פסטיבל מדיטרנה, תופיע התזמורת בהרכב סימפוני של 50 נגנים על הבמה יחד עם מירי מסיקה, אמיר דדון וגליקיריה ובניצוחו של מאסטרו שמואל אלבז״
לחובבי האופרה, הפקת האופרה ״טוסקה״ מאת פוצ׳יני, של ״האופרה הקאמרית הישראלית״ תעלה בתאריך 3.6.2022 ותתקיים במשכן אמנויות הבמה. אשדוד.
האופרה בליווי תזמורת האופרה הקאמרית אשדוד (תזמורת הבית) ובהשתתפות אמנים בינלאומיים.
עוד הופעות של התזמורת- באתר התזמורת

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן