נגמר המאזן המושלם של נוער מ.ס

קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד ספגה פעמיים לקראת הסיום, סיימה בתיקו 2-2 ושמטה נקודות ראשונות העונה מול הפועל אשקלון. קבוצת הנוער של האדומים הפסידה בקרב צמרת חשוב למכבי שוהם בתוצאה 4-2. נערים א': מ.ס ניצחה 0-1 את מכבי חיפה

צילום: טוטו פוטו
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

נוער
במסגרת המחזור ה-20 של הליגה הלאומית לנוער דרום, נפרדו מ.ס אשדוד והפועל אשקלון בתוצאת תיקו 2-2, במשחק שנערך ביום שישי האחרון באיצטדיון הסינטטי בעיר. זהו איבוד הנקודות הראשון העונה של מ.ס, לאחר 19 ניצחונות ברציפות מתחילת העונה. מ.ס עלתה ליתרון של שני שערים מצמד של אדיר לוי בדקות 6 ו-11. אך אשקלון כבשה פעמיים סמוך לסיום וגרמה למ.ס לשמוט נקודות ראשונות העונה.
במסגרת המחזור ה-20 בליגה הארצית לנוער דרום, אירחה קבוצת הנוער של האדומים אשדוד בסינטטי ביום שישי האחרון, את קבוצת מכבי שוהם. שערים של אפק אזולאי בדקה ה-11 (שערו ה-29 העונה) ושל יורם דמקה בדקה ה-77, לא עזרו לאדומים, שהפסידו בצורה מאכזבת בתוצאה 2-4 והתרחקו מהמקומות הראשונים בטבלה.
במסגרת ליגת הנוער מרכז, אירחה הפועל בני אשדוד בסינטטי הקטן את מ.ס בני יפו אורתודוכסים. האורחת הצליחה לנצח את בני אשדוד בתוצאה 3-5. כבשו לבני אשדוד: צמד של מיראל סן אור ושער של אסאייה אספה.
נערים א'
במסגרת המחזור ה-19 של ליגת נערים א' על, אירחה מ.ס אשדוד ביום שישי באיצטדיון המכללה את מכבי חיפה. החניכים של קובי אדרי, מאמן מ.ס, הצליחו להשיג ניצחון יוקרתי של 0-1 משער של נועם מוצ'ה בדקה ה-79.
קבוצת נערים א' של עירוני אשדוד, הנמצאת במקום האחרון, הפסידה בסינטטי הקטן, בתוצאה 4-0 להפועל אשקלון, במסגרת ליגת נערים א' ארצית דרום.
במסגרת ליגת נערים א' דן, מחזור 19, אירחה הפועל בני אשדוד את עירוני מודיעין ביום ראשון בערב השבוע. האורחת הצליחה לנצח בתוצאה 2-3. כבשו לבני אשדוד: אסאייה אספה וברוך גטו.
נערים ב'
במסגרת ליגת נערים ב' על, מחזור 22, אירחה מ.ס אשדוד את עירוני נשר ביום שישי האחרון באיצטדיון המכללה. בן לוי כבש לזכות מ.ס בדקה ה-57 את שערו העשירי העונה, אך עירוני נשר הצליחה להשוות כעבור 6 דקות ובסיום: 1-1.
קבוצת נערים ב' של מכבי עירוני אשדוד נפרדה בתוצאת תיקו 4-4 מול מכבי שעריים, במסגרת ליגת נערים ב', דן 1. כבשו לעירוני: אופיר גודוסי, דניאל טספהון, מתן רדה וליעד כהן. באותה הליגה הפסידה קבוצת בית"ר אשדוד בחוץ, להפועל בני לוד, בתוצאה 2-0. הפועל בני אשדוד הובסה 4-0 בגדרה, מול עירוני המקומית ואילו האדומים אשדוד ספגה הפסד ביתי בסינטטי הקטן, בתוצאה 3-1, מול מ.כ מזכרת בתיה. כבש לאדומים: אוראל אביטן.
נערים ג'
במסגרת מחזור 19 של ליגת נערים ג' מרכז הפסידה קבוצת מ.ס אשדוד לבני יהודה בתוצאה 2-1, במשחק באיצטדיון הסינטטי בשכונת התקוה. כבש למ.ס: שון דניאל בדקה ה-18.
קבוצת נערים ג' של מכבי עירוני אשדוד ניצחה בבית את צפרירים חולון בתוצאה 1-3 בליגת נערים ג' דן 1, מחזור 19 ביום שישי האחרון. אמיר יהודאי כבש צמד וליאם ברבי הוסיף. באותה הליגה, בשבוע שעבר נערך דרבי קטן בין מוליכת הטבלה, האדומים אשדוד לבין הפועל בני אשדוד. בדקה ה-8 נועם גומרי העלה את האדומים ליתרון. נאור מלך הוסיף צמד במחצית השנייה (65 ו-79) וקבע את תוצאת המשחק: 0-3 לאדומים.
ילדים ב'
קבוצת ילדים ב' של עירוני אשדוד סיימה בתיקו 4-4 בבית, מול בית"ר מעלה אדומים בשבת האחרונה. שמעון לוי כבש צמד, דוד פדידה (פנדל) ובן חנן פור הוסיפו. בליגת ילדים ב' מרכז, במשחק שהתקיים גם כן בשבת האחרונה, נפרדו מ.ס אשדוד ובני יהודה בתיקו 0-0.
טרום א'
קבוצת טרום א' של עירוני ניצחה בבית בתוצאה 1-4 את א.ס רמת אליהו. אורי פינטו כבש צמד, רזיאל בן דוד ואלון קלנדרוב הוסיפו. קבוצת טרום א' של מ.ס אשדוד הביסה ביום שישי האחרון את קבוצת עירוני קרית גת בתוצאה 1-18.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן