נבחר יזם שיבנה בפארק לכיש באשדוד. לסרי מבטיח: "כמליון שקל דירה"

חברת עמרם אברהם תקים 1028 יחידות דיור ברובע פארק לכיש, שיוקם במסגרת הסכם הגג בעיר. ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי: "כפי שהבטחתי גם בפארק לכיש דירת 3 חדרים, חדשה מקבלן תימכר בכמיליון שקלים"

צילום: הדמיה ארי כהן
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

רובע פארק לכיש ימוקם בחלק הצפוני של אשדוד ממזרח לנמל, בין נחל לכיש ממערב לרחוב הרצל ממזרח ויתפרש על כ-617 דונם. ברובע מתוכננת להיבנות שכונת מגורים חדשה עם כ-2700  יחידות דיור בסך הכל לצד שטחי מסחר, תעסוקה וקריית ספורט, הכוללת אצטדיון כדורגל, אולם כדורסל ובריכה אולימפית.

לאחרונה פרסמה רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) את המכרז הראשון לשיווק אחת הקרקעות ברובע, שבמסגרתה ייבנו 1028 יחידות דיור ברובע פארק לכיש, פרויקט הדגל של הסכם הגג באשדוד. מדובר במכרז להקמתן של 514 יחידות דיור במחיר מופחת ועוד 514 יחידות דיור שישווקו בשוק החופשי. יחידות הדיור יוקמו בשלושה מתחמים המתפרשים על פני 29 דונם.

בשעה טובה, בחרה רשות מקרקעי ישראל ביזם  חברת עמרם אברהם לבניית 1028 יחידות דיור בקרקע המיועדת. זה המקום לציין שמדובר בכשליש מסך יחידות הדיור שיוקמו ברובע, כאשר המחיר שהוצע ע"י היזם עבור הזכאים המינימום הקרקע נקבע עפ"י מחיר המינימום נמכר לכ- 11,600 שקלים למ"ר.

ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי: "בשורה גדולה נוספת וחשובה לתושבי וצעירי העיר ! אני מברך את היזם הראשון שנבחר לבנות למעלה מאלף יחידות דיור ברובע פארק לכיש. מחצית מהדירות יימכרו במסגרת מחיר מופחת. על פי סכומי המכרז שהוגשו על ידי הקבלנים, מחיר דירת 3 חדרים 75 מטר תימכר במחיר של כמיליון שקלים. יחד עם משרד השיכון נמשיך לקדם את יתר הפרויקטים והתכניות על מנת לתת מענה של מגורים בעיר".

ראש מינהלת הסכם הגג באשדוד, אייל דוידוביץ': "מנהלת הסכם הגג מברכת את היזם על זכייתם במגרש לבניית הפרויקט. בקרוב יפורסמו זוכים נוספים במכרזי הקרקע הנוספים ברובע. המנהלת ועיריית אשדוד ימשיכו לעשות כל שביכולתן על מנת לתת מענה הולם לביקוש לדיור במחיר מופחת ולביקוש לדירות בכלל ברחבי העיר".

ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי חתם לפני שלוש שנים עם המדינה על תכנית הסכם הגג באשדוד, במסגרתה יוקמו אלפי יחידות דיור בכ- 16 מתחמי דיור. מינהלת הסכם הגג, בראשות אייל דוידוביץ, הוקמה במטרה לקדם את הפרויקטים הרבים, החל משלב התכנון, דרך ליווי המכרזים לשיווק הקרקעות ועד לשלב הביצוע.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן