כבוד: נבחרת בי"ס ׳היובל׳ אלופת אשדוד בכדוריד לכיתות ה'- ו'

ביום שישי האחרון, נערך טורניר חצאי הגמר של ״ליגת זוזו בכדוריד״ לבתי ספר יסודיים באולם הספורט של מקיף ט׳. בטורניר זה הגיעו למעמד בתי הספר: ׳צפרירים׳, ׳רבין׳, ׳היובל׳ ו׳חופית׳

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בחצי בגמר הראשון שיחקו בתי הספר ׳חופית׳ נגד ׳רבין׳. המשחק היה צמוד לכל אורכו והתלמידים והתלמידות הציגו יכולות ברמה גבוה וספורטיביות מתחילת המשחק ועד לסופו. בסיום בית ספר ׳רבין׳ סיים עם ידו על העליונה וניצח את המשחק. מה שנותר היה היה לראות את התוצאה של המשחק השני בין ׳צפרירים׳ ו׳היובל׳.

בחצי גמר השני שיחקו בתי הספר ׳צפרירים׳ נגד ׳היובל׳. המשחק היה צמוד ומותח עם המון רגעים מעניינים כאשר הילדים נלחמו על כל כדור ושיחקו בצורה חזקה אבל עם המון כבוד בין השחקנים היריבים והערכה. בסיום המותחן בית ספר ׳היובל׳ ניצח ויפגוש בגמר את בית ספר ׳רבין׳.

במשחק עם המקום השלישי שיחקו בית ספר ׳חופית׳ נגד ׳צפרירים׳ כאשר בסיום המשחק ׳צפרירים׳ היו אלו שניצחו וזכו במקום השלישי והמכובד.

משחק הגמר בין בית הספר ׳היובל׳ ל׳רבין׳ היה מותח מהשניה הראשונה ועד האחרונה כאשר המשחק הוכרע בזריקות פנדלים מ -7 מטרים. בית הספר ׳היובל׳ ניצח בדו קרב הפנדלים וזכו בטורניר. בפרויקט ׳זוזו׳ בכדוריד השתתפו 16 בתי ספר ואותם אימנו עומרי קושמרו וחן אוחנה.

בסיום האליפות בירך את המשתתפים בני חזקיה סמנכ"ל רשות הספורט העירונית וחולקו הגביעים והמדליות לזוכים במקומות הראשונים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן