מ.ס ואדומים אשדוד בקו עלייה

מ.ס אשדוד גברה על ׳נוף הגליל׳ בב׳לומפילד׳ בתוצאה 3:0 (כנעאן, בריהון ובילו) והתקרבה לפלייאוף העליון. רב"ש: "לוקח את הלחימה של השחקנים". בראשון: בית"ר ירושלים על הפרק. אדומים אשדוד ניצחה את הפועל פ"ת בתוצאה 1:0 משער של המושאל ממ.ס, חמזה מוואסי.יאיר אזולאי: "הקרבה, לחימה ונשמה". בשישי: דו קרב מול רוני אוואט והפועל ר"ג

צילום: טל אקוקה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

שתי הקבוצות הבכירות של אשדוד נאלצו לקיים את משחקי הליגה שלהן רחוק מהעיר, בשל שיזרוע חורף נוסף שנעשה באצטדיון היא'. אחרי 3 הפסדים בליגה ועם עיניים למתרחש בתחתית, אירחה מ.ס אשדוד באצטדיון ׳בלומפילד׳, לעיני 162 (!) צופים את הפועל נוף הגליל, במסגרת המחזור ה-16 של ליגת העל. לא היה ספק מין הפתיחה מי הקבוצה הטובה יותר וכבר בדקה ה-14 חמודי כנעאן העלה את מ.ס אשדוד ליתרון מבישול של יעקב בריהון. שער שני העונה לקשר המחונן בן ה-21, שעשוי לעבור למכבי ת"א בחלון ההעברות שנפתח בחודש ינואר.

למרות מספר הזדמנויות של נוף הגליל, אשדוד סגרה עניין במחצית השנייה עם שער ענק של יעקב בריהון, שהפך ויראלי וזכה לעשרות אלפי צפיות. בריהון קיבל כדור מכנעאן שהחזיר לו בישול והיתל בכישרון רב בהגנת נוף הגליל וגילגל את ה-2:0 בדקה ה-77. סמוך לסיום גם הקשר המוכשר עוז בילו, שאם ימשיך בקו ההתקדמות ימצא קבוצה גדולה יותר במהרה. בסיום: 3:0 לאשדוד שברחה מהתחתית והתקרבה לפלייאוף העליון. ביום ראשון תצא הקבוצה לירושלים ותתמודד עם בית"ר ירושלים במסגרת המחזור ה-17 של ליגת העל.

המאמן בן שמעון היה מרוצה ואמר: "הסתדר טוב המשחק בהתחלה. אחרי שנתנו גול, קצת הסתגרנו ורצינו לשמור. היה לנו 20 דקות פחות טובות. לא קל לשחק במשחק במצב שהגענו אליו. אחרי שהפסדנו רצוף. כבוד גדול. מרגיש גאווה גדולה מאוד על איך שהקבוצה שיחקה היום. חושב שאם נסתמך על יכולת, אנחנו יכולים להסתכל למעלה. יש לנו חומר טוב וסגל טוב. לוקח מכאן מלחמה של השחקנים על המגרש." 

גם האדומים בהתאוששות

אחרי שתי תוצאות תיקו ברצף, קבוצת האדומים אשדוד ידעה שאיבוד נוסף של נקודות ימשוך אותה אל מאבקי תחתית. וביום שני השבוע היא אירחה את הפועל פ"ת, באצטדיון 'סלה' באשקלון, במסגרת המחזור ה-18 של הליגה הלאומית במשחק שהועבר בשידור ישיר בערוץ הספורט. החלוץ המושאל של אדומים אשדוד חמזה מוואסי, כבש את השער היחיד במשחק במחצית הראשונה והשיג לאדומים אשדוד 3 נקודות יקרות שביססו אותה בפלייאוף העליון. ביום שישי תפגוש האדומים אשדוד את הפועל ר"ג ומאמנה החדש רוני אוואט, שהתפטר מהאדומים לפני כחודש למשחק מעניין. אוואט הוביל את הפועל ר"ג לשלושה ניצחונות ברציפות ולמעשה הציל לה את העונה מאז שהגיע אליה.

צילום: מדיה אדומים

המאמן יאיר אזולאי אמר אחרי המשחק: "השתחרר המון לחץ. זה ניצחון מאוד חשוב. זאת ליגה מאוד שוויונית. היינו צריכים ניצחון בשביל לתת לחבר'ה הרבה אוויר. ההקרבה, הלחימה והנשמה של השחקנים זה מה שעבד היום. עשינו כמה תוצאות תיקו ברצף ומי שמכיר את הליגה הזאת יודע שצריך להסתכל למטה ולשאוף קדימה. השחקנים עשו את המקסימום".

לשאלה האם היה רוצה להמשיך לאמן אמר: "האמת שאני לא כל כך רוצה לאמן, אבל אני עושה הכל למען המועדון הזה, שהוא יקר לי. מקווה שנמשיך לעשות עבודה טובה. זה של השחקנים. שמח שעושים תוצאות טובות. מדברים על מחליף, נראה לאן זה יתפתח".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן