מ.ס הדיחה את מחזיקת הגביע

הפועל אדומים אשדוד חזרה למסגרות שלה בשני משחקים נגד עירוני טבריה והפסידה פעמיים. עירוני אשדוד חזרה לליגה עם תיקו ושיחררה את אחד הכוכבים הגדולים שלה. הפועל אשדוד הפסידה לאשקלון המתחזקת

האשדודית היחידה בגביע. מ.ס אשדוד. צילום: פייסבוק מועדון ספורט אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

חודש מפתיחת המונדיאל ופגרת הכדורגל הארוכה, חמש קבוצות הכדורגל האשדודיות חזרו לשחק במסגרות הכדורגל הרשמיות. מ.ס אשדוד והפועל אדומים חזרו למשחקי גביע, עירוני אשדוד, הפועל אשדוד ואשדוד סיטי חזרו למסגרת של הליגה.

האשדודית היחידה בגביע המדינה

חזרה כזו לא ישכחו במועדון ספורט אשדוד. הקבוצה אירחה ביום שני האחרון את מחזיקת הגביע, הפועל באר שבע, למשחק במסגרת הסיבוב השמיני של גביע המדינה, הסיבוב הראשון בו מופיעות קבוצות ליגת העל. אשדוד קיבלה את אחת ההגרלות הקשות, אך עדיין יצאה כשידה על העליונה.

ההתחלה לא היתה קלה, כשרמזי ספורי הבקיע את השער הראשון במשחק בדקה ה-41 והעלה את הקבוצה מבירת הנגב ליתרון 0:1 במחצית. אלא שמההפסקה האשדודים חזרו למשחק בענק. אבנעזר ממאטו כבש בתוך 4 דקות בלבד מתחילת המחצית השנייה והשווה את התוצאה ל-1:1. בדקה ה-83, אקס אשדוד רועי גורדנה, נגע ביד ברחבה ושלח את מוחמד כנעאן לנקודה הלבנה. כנעאן לא טעה והכניע את עומרי גלזר. 2:1 לאשדוד בסיום המשחק.

נקודות החוזקה בניצחון של מ.ס אשדוד הם החילופים. רן בן שמעון ערך שני חילופים משמעותיים במחצית המשחק. ממאטו שכבש את שערו החמישי לעונה עלה יחד עם דיוויד קופרמן במחצית במקום יעקב בריהון וננד סבטקוביץ'. כמו כן, אף הניצחון של מ.ס אשדוד, נציין כי הפועל באר שבע הגיעה למשחק בהרכב שני כשהיא ללא שלושה שחקני הרכב.

בהגרלה שנערכה ביום שלישי האחרון, נקבעה כי בסיבוב שמינית הגמר, אשדוד תצא למשחק חוץ נגד הפועל עירוני ניר רמת השרון מהליגה הלאומית, במקרה זה אשדוד היא הפייבוריטית. המשחק עתיד להיערך בתחילת החודש הבא. בתוך כך, במוצ"ש (מחר) האשדודים יארחו למשחק נוסף את הפועל באר שבע, הפעם במסגרת המחזור ה-14 של ליגת העל, מדובר במחזור הפתיחה של הסיבוב השני של הליגה. נכון לעונה הנוכחית, באר שבע החזקה שמתמודדת על מקום בצמרת עדיין לא ניצחה את אשדוד בשני המשחקים בין הקבוצות העונה בשתי המסגרות.

הפסד כפול לטבריה

הפועל אדומים יצאה לצמד משחקים גם בגביע המדינה וגם בליגה הלאומית נגד עירוני טבריה והפסידה פעמיים. מדובר בצמד משחקים קריטיים. ברביעי שעבר, האשדודים התארחו באצטדיון העירוני בעפולה למשחק חוץ נגד עירוני טבריה במסגרת המחזור ה-14 של הליגה הלאומית. בתוך 29 דקות הקבוצה המקומית הובילה 0:2 משערים של מתנאל טדסה, בדקה ה-36 גל אסולין צימק ל-1:2. אך שערים של אילון אלימלך ותימור אביטן האשדודי הכריעו את תוצאת הסיום 1:4 לעירוני טבריה. ביום שני האחרון, האשדודים אירחו את אותה עירוני טבריה. האורחים כבשו את השער הראשון כבר בדקה הרביעית, עידן דהן איזן סמוך לפתיחת המחצית והתוצאה כבר היתה 1:1. אלא שבדקה ה-77 החלוץ חוליו סזאר הבקיע שער נוסף לזכות טבריה והחזיר לה את היתרון שנשמר עד לסיום המשחק בדרך ל-1:2 בסיום המשחק.

הפועל אדומים חזרה לליגה הלאומית שם היא מסובכת מעל לראש עם העונש מתחילת השנה, והיא עדיין עם מינוס של נקודה אף שעבר סיבוב שלם מפתיחת העונה. כעת, לצד הסיטואציה הקשה בליגה קיימת לה ההדחה מגביע המדינה.

ביום שני הקרוב הפועל אדומים תצא למשחק על כל הקופה, אחד המשחקים הכי חשובים וגדולים שלה העונה נגד הפועל נוף הגליל מהמקום ה-15. המשחק המדובר חשוב בשל היכולת שלו להחזיר את הפועל אדומים גם מנטלית וגם פיזית למירוץ ההישארות שכן היא פוגשת את זו שלפניה בטבלה, ניצחון יוכל להקטין את הפער ל-7 נקודות. אמנם לא מספיק בכדי להשאיר את הקבוצה בליגה, אך מספיק הכדי להחדיר לשחקנים את האמונה שהמשימה עדיין אפשרית.

השוער המצטיין עוזב

מכבי עירוני אשדוד יצאה בשבוע שעבר למשחק הליגה הראשון שלה מאז הפגרה נגד מכבי יבנה. אלי אלבז העלה את עירוני אשדוד ליתרון מפנדל מוצלח, עומר לקאו הרכש החדש של מכבי יבנה איזן את התוצאה שנשמרה עד לסיום המשחק עם 1:1.

בתוך כך, שוער הקבוצה ואחד המצטיינים מפתיחת העונה, דודי אלון, ביקש לעזוב את הקבוצה ונענה בחיוב וחתם בהפועל רעננה מצמרת ליגה א' הצפונית. בקבוצה הודיעו כי "השוער קיבל את השחרור לאחר שפיצה את המועדון בסכום גבוה".

עדיין לא מצליחה להתרומם בטבלה. מכבי עירוני אשדוד (צילום: פייסבוק מכבי עירוני אשדוד)

עוד הוסיפו בהודעת הקבוצה כי "יש מספר הצעות לשוערים מחליפים שכן אנו מקווים שעוד השבוע יחתום בקבוצה שוער ברמה גבוהה שיחליף את דודי עד לסיום העונה".

השכנה המתחזקת ניצחה את הפועל אשדוד, סיטי הפסידה

הפועל אשדוד אירחה את נועלת הטבלה של ליגה ב' דרום ב', הפועל עירוני אשקלון המתחזקת. אף שאשקלון נמצאת במקום האחרון, השכנה החתימה סוללה של כוכבים כמו המגן בן תורג'מן ששיחק בעבר בהפועל אדומים וזכה עם הפועל באר שבע באליפות, דור אבינו שמככב בליגות הנמוכות בשנים האחרונות ונדב עמר האשדודי.  אבינו כבש ואשקלון ניצחה 0:1 את הפועל אשדוד בדרבי הדרומי.

אשדוד סיטי התארחה אצל מ.ס גבעת שמואל והפסידה 0:1 משער של פבלו סקסר. לאשדודים סגל קצר במיוחד שכן רק שלושה מחליפים היו על הספסל מתוכם.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן