מ.ס אשדוד סיימה את מחנה האימון בסלובניה

מ.ס אשדוד השלימה את מחנה האימון שלה וחזרה לארץ השבוע לקראת משחק גביע הטוטו מול הפועל ב"ש. הרכש החדש ראינוב: "מחכה כבר למשחקים"

צילום: דוברות מ.ס אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קבוצת מ.ס אשדוד חזרה ממחנה האימון לאחר שהשלימה שני משחקי אימון נוספים בסלובניה. המאמן רן בן שמעון ראה את החניכים שלו מסיימים בתיקו 1:1 (שער של שליו הרוש) מול קבוצת צ'קריקי וכעבור 3 ימים מפסידים 2:0 לאולימפיה לובליאנה.

במשחקי האימון ניכר כי למ.ס אשדוד חסר מחץ בחלק הקדמי וכי בקבוצה יודעים היטב כי החלק ההתקפי נחלש בצורה משמעותית לאחר מכירתם של דויד ואזולאי וינסו להחתים חלוץ בהקדם. בקישור נראה כי מרטין ראינוב הבולגרי שחתם, ישחק על המשבצת של רועי גורדנה שעזב לבאר שבע כזכור. המאמן בן שמעון מאוד מאמין בראינוב בן ה-29, שהתראיין לאתר הקבוצה ואמר: "אני מרגיש טוב מיום ליום ושמח מאוד להיות פה. האנשים טובים והמאמן נהדר. אני יודע שישראל הוא מקום חם והאמת היא שאני מחכה כבר למשחקים כי זאת העבודה שלנו. זאת הפעם הראשונה שאני עוזב את בולגריה. כמובן שזה יהיה קשה כי באתי למקום חדש. יש לנו שני משחקים גדולים נגד קרבאח באירופה ואני רוצה לנצח ולהמשיך הלאה"

מי שחגג יום הולדת מספר 28 במחנה האימון בסלובניה וזכה לברכות מהחברים הוא יעקב בריהון, שפותח עונה שלישית במ.ס אשדוד ובתום העונה יהפוך לשחקן חופשי. בריהון הגיע לאשדוד מבית"ר ירושלים בקיץ 2019, כשחתם לשלוש שנים. בעונה שעברה השתפר, כבש 5 שערים, כולל שער גדול בבלומפילד, נגד האלופה היוצאת מכבי ת"א וגילה יכולת גבוהה לפרקים גדולים במהלך העונה.

אולם הגיע הזמן שהקשר/חלוץ ישמור על יציבות לאורך כל העונה ויהפוך לכוכב במושגים של ליגת העל. לשם כך הוא יצטרך להמשיך בקו השיפור ולתת את כל מה שיש לו בכדי להעלות את המניות שלו ושל קבוצתו. בגיל 28 בריהון מוצא את עצמו בסיטואציה לא מוכרת, בעמדת מנהיג ואחד הותיקים בקבוצה. במצב העניינים הנוכחי יחד עם אור אינברום, שחזר לאשדוד, שניהם יצטרכו להיות המוציאים לפועל העיקריים גם בבישולים ושערים וגם במנהיגות.

ביום חמישי השבוע, לאחר זמן סגירת הגיליון אירחה מ.ס אשדוד את הפועל ב"ש במסגרת גביע הטוטו, במשחק בו המנצחת תעפיל לשלב חצי הגמר של המפעל. בתאריך ה-22.7.21 תשחק מ.ס אשדוד בבאקו, בירת אזרבייג'אן מול קבוצת קראבח במסגרת הליגה האזורית, כאשר כעבור שבוע יתקיים משחק הגומלין באצטדיון היא' באשדוד. מי שבספק למשחקים האלה הם הבלם טימוטי אוואני והקשר חמודי כנעאן שסוחבים פציעות קלות ובצוות הרפואי ינסו להכשיר אותם.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן