מ.ס אשדוד נאבקת על הישארות בליגת העל

ארכיון. צילום: דוברות מ.ס אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קבוצת הכדורגל סיימה את העונה הסדירה בליגת העל, כשהיא במקום הלפני אחרון עם 22 נקודות בקופה, בפער של 3 נקודות מבית"ר ירושלים, שלפניה וזאת לאחר 26 מחזורים. בחמשת משחקיה האחרונים אשדוד סיימה ללא ניצחון, עם שלושה הפסדים ושני תיקו, ביום שבת האחרון הקבוצה הפסידה 0:1 להפועל באר שבע. כעת, הקבוצה מתחילה שבעה משחקים של להיות או לחדול, והראשון בהם הוא נגד מכבי פתח תקווה. אם נסתכל על שיקולים נוספים, מכבי פתח תקווה יכולה להבטיח הישארות מוקדם יותר, כי היא במצב הרבה יותר טוב ממ.ס אשדוד וגם מבחינת יכולת, מ.ס אשדוד לא הגיעה לליגה, לא הרשימה באף משחק ונדמה שמשימת ההישארות תהיה קשה מהרגיל.

אכזבה: מכבי אשדוד בכדורעף נשים הפסידה בגמר גביע המדינה

אחרי הזכייה ההיסטורית בשנה שעברה, קבוצת הנשים של המאמן ליאור לוק לא הצליחה לשחזר את ההישג ולשמור על גביע המדינה, והפסידה ביום ראשון האחרון למכבי חיפה בחמש מערכות 3:2 (15:9,22:25,25:23,16:25,25:16) בסיום משחק מותח ומרתק בהיכל "אנרבוקס" פיס חדרה. פרוצקיך כיכבה עם 25 נקודות וביטסנקו עם 23 נקודות. אשדוד ניצחה בחצי את חדרה 3:1 ביום חמישי האחרון.

כעת האשדודיות חוזרות להתעסק בליגה וגם שם המאבק צמוד נגד מכבי חיפה, מוליכת הטבלה. אשדוד ניצבת במקום השני, שני מחזורים לסיום העונה הסדירה והיא הבטיחה את מקומה בין ארבע הקבוצות המובילות, יחד עם מ.ס עיילבון, כשחדרה וקריית אתא נאבקות זו בזו על המקום האחרון ברביעייה הראשונה.

אכזבה בגמר (צילום: לילך וייס רוזנברג, באדיבות איגוד הכדורעף)

לראשונה בתולדותיה: אשדוד סיטי העפילה לפלייאוף העליון

קבוצת הכדורגל אשדוד סיטי מליגה ג' מרכז הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון, מחזור לפני סיום העונה הסדירה וזאת לאחר שניצחה 0:2 את צעירי לוד משערים של יובל קניקה ודור בן שימול. כעת, סיטי ניצבת במקום הרביעי ובמחזור האחרון הקבוצה תתארח אצל בית"ר גן יבנה של המאמן-שחקן האשדודי המוכר ברוך דגו ועם השחקנים המוכרים עידן שריקי ויאיר אזולאי. לגן יבנה יש הזדמנות פז להעפיל לפלייאוף וזאת כי קריית עקרון מהמקום החמישי סיימה את העונה והיא במספר נקודות זהה לסיטי אשדוד, ובפער של נקודה אחת מגן יבנה, כך שאם גן יבנה תנצח היא תעפיל גם היא לפלייאוף העליון. לליגה ב' עלתה בית"ר מעלה אדומים. בית שמש תפגוש את מי שתסיים במקום החמישי, קריית עקרון או אשדוד סיטי. האפשרות הנוספת היא שקבוצת טירת שלום מהמקום השלישי, תפגוש את מי שתסיים במקום הרביעי, אשדוד סיטי או את בית"ר גן יבנה.

נזכיר כי העונה בשונה משנים קודמות ליגה ג' הייתה עם סיבוב משחקים אחד וזאת בשל מתווה החזרה למגרשים בשל המלחמה. מדובר בהישג, לא כל כך גדול, שכן, הקבוצה קיימת כבר שש שנים וקבוצות אחרות מאשדוד בליגות החובבניות כבר הספיקו לעלות ליגה או שתיים בתקופת זמן דומה.

ראשי ׳אשדוד סיטי׳ מאושרים (צילום: מהאלבום הפרטי)

קרגולה עדיין בלתי מנוצח

שני משחקים היו בשבוע האחרון למכבי עירוני אשדוד, שהפכה לבלתי מנוצחת מאז הגעת המאמן החדש אורי קרגולה. בשישי האחרון, הקבוצה אירחה את שמשון "פזטל" תל אביב, אחת הקבוצות היותר טובות בליגה, למשחק במסגרת המחזור ה–22 בליגה א' דרום. אשדוד הגיעה לאחר ארבעה ניצחונות רצופים, רק שהפעם, הקבוצות נפרדו בתיקו 0:0.

חוגגים עלייה לרבע גמר הגביע האזורי (צילום: עו״ד איציק שטיינוורצל)

ביום שני האחרון, הקבוצה אירחה את מ.כ חולון "ירמיהו" במסגרת שמינית גמר גביע האזורים במחוז דרום. נזכיר כי מדובר בטורניר שלא מייחסים לו חשיבות והוא מיועד לליגות החובבניות בכדורגל. הזוכה בו תשתתף בטורניר אירופי עם קבוצות חובבניות מאירופה, ולכן שתי הקבוצות הגיעו עם הרכב משני. דניאל איבגי העלה את עירוני אשדוד ליתרון 0:1 לפני סיום המחצית הראשונה, עמית מינייסקו הכפיל את היתרון. חולון הצליחה לאזן את התוצאה תוך 2  דקות והקבוצות נשלחו להארכה ומשם לבעיטות ההכרעה, שם אשדוד יצאה כשידה על העליונה עם 3:4 בסיום והעפילה לרבע הגמר.

ביום שישי הקרוב, הקבוצה תתארח בחולון למשחק מרתק. אשדוד תפסה גובה והיא נמצאת במומנטום מטורף שעשוי להוביל אותה לפלייאוף העליון. מנגד, חולון נמצאת כיום במקום החמישי והעונה בשלושה משחקים בשלוש מסגרות שונות, חולון עדיין לא הצליחה לנצח. בכל מקרה באשדוד יכולים להיות מעודדים, שכן הקבוצה הבטיחה את הישארותה בליגה לעונה נוספת.

עדיין בלתי מנוצח. המאמן קרגולה (צילום: עו״ד איציק שטיינוורצל)

האדומים רוצים פלייאוף

א.ס אדומים אשדוד בנתה קבוצה נהדרת על הנייר עם סגל שרוב הקבוצות בליגה א' היו מוכנות לקחת כבר בתחילת העונה – אך שמות לחוד ומעשים לחוד. כעת הקבוצה במקום השביעי ונלחמת על העפלה לפלייאוף העליון, דבר שהציב לעצמו ויקטור גניש כיעד עם הגעתו לקבוצה לפני מספר שבועות. האדומים יצאו השבוע לדימונה, סגנית מוליכת הטבלה, והצליחו לעצור אותה עם תיקו 1:1, כשסתיו פיניש העלה את דימונה ליתרון מהנקודה הלבנה ונתנאל פרץ איזן את התוצאה עם בעיטה חופשית עוצמתית.

 ביום שלישי האחרון, האדומים אירחו את בית"ר נורדיה ירושלים למשחק נוסף במסגרת שמינית גמר גביע האזורים. האדומים נקלעו לפיגור 1:0, אך אור סיני דאג לאזן את התוצאה, שנשמרה עד הסיום. בבעיטות ההכרעה אשדוד יצאה שידה על העליונה לאחר 4:5, ועלתה לרבע הגמר.

ביום שישי הקרוב, האדומים יארחו את מכבי קריית מלאכי של המאמן האשדודי ואקס האדומים דני טולמסוב והקפטן הבלתי מעורער של האדומים ב-8 השנים הקודמות, לישי ביטון. הבעיה היא שהאדומים אשדוד היא קבוצת הבית מהגרועות בליגה, למעשה במקום ה-14 מתוך 16 קבוצות עם שני ניצחונות, חמש תוצאות תיקו וארבעה הפסדים. הדבר די ממחיש את הניתוק של הקהל מהקבוצה בשנתיים האחרונות ועל האדומים להתעורר בזמן, אם הם ירצו לפחות פלייאוף.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן