מ.ס אשדוד מרוצה מהיכולת במשחק הראשון, לוי: "גאה בשחקנים"

שחקן הרכש שחתם כמה שעות לפני משחק הבכורה, כבש את שערו הראשון: "רציתי לעשות את קפיצת המדרגה שלי"

טמם, כובש שער הבכורה.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

שביעות רצון במ.ס אשדוד מהיכולת שהקבוצה הציגה במשחק הרשמי הראשון שלה לעונה בגביע הטוטו אמש (שלישי) נגד מכבי פתח תקווה. הקשר אילי טמם חתם באופן רשמי לאחר שנבחן רק אתמול בבוקר וכמה שעות לאחר מכן הוא כבש את שער הבכורה שלו מבישול של גיל כהן, אך אשדוד לא השכילה לשמור על היתרון וספגה שער שיוויון מפנדל בדקות הסיום והמשחק הסתיים בתוצאה 1:1.

המאמן אלי לוי מחפש בימים אלה חיזוק לחלק ההתקפי של הקבוצה, אך לא שולל לחזק את הקבוצה בשחקנים נוספים בעמדות נוספות. אך בקבוצה יש שביעות רצון מהיכולת, בשלב הזה של העונה, על אחת כמה וכמה לאחר מחנה האימונים המוצלח בסלובניה.

כובש השער אילי טמם אמר בסיום המשחק: "תחושות משמחות מאוד, זו רק ההתחלה. אני בטוח שיהיו עוד שערים בהמשך. שמח בפן האישי והקבוצתי. המטרה שלי הקיץ היתה לעשות את קפיצת המדרגה לליגת העל, עבדתי מאוד קשה גם במשך העונה וגם בקיץ ואני שמח שזה התממש".

על הציפיות בקבוצה: "מבחינה אישית המטרות שלי להתפתח מקצועית ואישית באשדוד, להפוך להיות שחקן הרכב ומבחינה קבוצתית הם נתנו עונה מאוד מוצלחת וברור שיש ציפיות אבל אנחנו נעשה את זה בדרך שלנו לאט לאט, ואני מאמין שנגיע להישגים יפים".

המאמן אלי לוי הוסיף: "היו לי פרפרים והתרגשתי, זה היה לי די טבעי. שיחקנו בחצי הראשון טוב, וגם בחצי השני שיחקנו טוב. אני גאה בשחקנים בשלב הזה של העונה. ביקשתי שהם יבואו מחוייבים, ממושמעים טקטית, אגרסיבים והם היו שמה ואני גאה בהם. אני לא משחק לפי תעודות זהות, מי שאני חושב שהוא טוב – אני רוצה שהוא ישחק. אין לנו סגל מושלם אבל מי שנמצא פה – נמצא פה מבחירה שלי. אני גאה בסגל, הוא של השחקנים".

על סגל השחקנים אמר: "אנחנו מחפשים עוד טיפה איכות, חסרים שחקנים בחלק הקדמי. אבל יש לנו סבלנות. בעמדות אחרות, אם נמצא שחקנים – גם אותם נביא".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן