מתקדמים: פורסמו מכרזים לתשתיות, סלילה ופיתוח להקמת שכונת פארק לכיש

עיריית אשדוד פרסמה השבוע מכרז לעבודות פיתוח בפארק לכיש אשדוד. על פי הערכות, העבודות יארכו כשנתיים ולאחר מכן יחל שלב הקמתן של כ-3000 יחידות דיור. ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי: "רובע פארק לכיש קורם עור וגידים ועיריית אשדוד גאה לפרסם את המכרז לעבודות הפיתוח לשכונה החדשה"

כך תיראה השכונה. צילום: הדמייה: ארי כהן
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עיריית אשדוד פרסמה השבוע מכרז לביצוע שלב א' לעבודות פריצת דרכים, תשתיות, סלילה ופיתוח בפרויקט "פארק לכיש". השכונה, שתיבנה במסגרת הסכם הגג בעיר, תאכלס אלפי משפחות ותכלול גם את קריית הספורט של העיר אשדוד ופארק עירוני .

במסגרת המכרז הפומבי מספר 23/21 קוראת עיריית אשדוד לקבלנים וליזמים להשתתף בהכנת התשתית שתכשיר את הקרקע לבניית השכונה החדשה. הפרויקט כולל עבודות בטון וקירות תומכים, עבודות חשמל, עבודות פיתוח, עבודות השקיה וגינון, עבודות כבישים וניקוז, עבודות אספלט, קווי מים ביוב ותיעול, הקמת חדר שנאים, השפלת מי תהום, הסדרי תנועה זמניים וטיפול בחול. בנוסף, יבוצעו עבודות בשיתוף רשות הטבע והגנים להעתקת עצים וגיאופיטים.

על פי תנאי המכרז, אומדן היקף העבודות עומד על כ – 50 מיליון שקלים. המועד האחרון לשאלות והבהרות מקבלנים ויזמים הינו עד ל-15 ביולי. הגשת ההצעות במכרז תהיה עד לתאריך  22.7.21. הקבלן הזוכה יידרש להעמיד את הכמות הדרושה של כ"א, ציוד וחומרים לביצוע הפרויקט בהתאם להתקדמות העבודה ולצורך עמידה בלו"ז הפרויקט. בעניין זה יצוין כי הקבלן נדרש לסיים את ביצוע העבודות כהגדרתן במסמכי המכרז תוך 24 חודשים.

ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי חתם לפני שלוש שנים עם המדינה על תכנית הסכם הגג באשדוד, במסגרתה יוקמו אלפי יחידות דיור ב- 16 מתחמי דיור. מינהלת הסכם הגג, בראשות אייל דוידוביץ, הוקמה במטרה לקדם את הפרויקטים הרבים, החל משלב התכנון, דרך ליווי המכרזים לשיווק הקרקעות ועד לשלב הביצוע. בשכונה החדשה, פארק לכיש, תיבנה גם קריית ספורט הכוללת אצטדיון כדורגל עם 20 אלף מושבים, אולם כדורסל עם 5000 מושבים ועוד מגרשי אימונים ובריכה אולימפית.

ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי: "רובע פארק לכיש קורם עור וגידים ועיריית אשדוד גאה לפרסם את המכרז לעבודות הפיתוח לשכונה החדשה. פרסום המכרז, לצד פרסום המכרזים על חלק מהקרקע שפרסמה רשות מקרקעי ישראל, היא בהחלט בשורה חשובה לתושבי העיר".

ראש מינהלת הסכם הגג באשדוד, אייל דוידוביץ': "עבודות הפיתוח הן השלב הראשון בדרך להקמתו של פרויקט הדגל של מינהלת הסכם הגג בעיר. אני מברך על התקדמות המכרז וקורא לקבלנים להשתתף בו".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן