משרד מבקר המדינה: שירות הלקוחות של "יובלים אשדוד" מקצועי יעיל ושקוף

מחלקת שירות הלקוחות של יובלים אשדוד. צילום: יובלים אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

משרד מבקר המדינה ציין לשבח את שירות הלקוחות של "יובלים אשדוד" על המקצועיות והאמינות הרבה בשירות המתבטאת באפס אזכורים בדוחות הביקורת של המבקר. מדובר בהישג נדיר בגופים ציבוריים המעיד על שירות מקצועי, יעיל, שקוף וזמין

מערך הביקורת של משרד מבקר המדינה מבקר את השירותים הניתנים בגופים ציבוריים ובכלל זה בתאגידי מים בכל הארץ, בהתאם לפניות של תושבים. לאחרונה ציין משרד המבקר כי בארבע השנים האחרונות טופלו כל פניות המבקר שהופנו לתאגיד "יובלים אשדוד" בצורה מקצועית, מהירה, יעילה, שקופה ואמינה וכי בכל הפניות התברר שהתאגיד פעל בהתאם לחוקים ולתקנות- תוך שימת דגש על רגישות חברתית וראיית טובת התושב. התאגיד לא הוזכר אפילו פעם אחת בדוחות הביקורת, זאת לעומת גופים אחרים שהוזכרו בהקשרים שאינם חיוביים.

בשל כך הוזמן השבוע נציג התאגיד למפגש עמיתים חגיגי לרגל חשיפת דו"ח נציבות תלונות הציבור לשנת 2019, בהשתתפות מבקר המדינה מתניהו אנגלמן וצוותו. הנציג נפגש עם המבקר וצוותו אשר חלקו שבחים על שירות הלקוחות של התאגיד.

מנכ"ל התאגיד שלומי אטיאס ציין כי מחלקת שירות הלקוחות של התאגיד מטפלת בלמעלה משלושים אלף פניות בשנה. זמני ההמתנה במחלקה הם מהקצרים בישראל 02:31 דקות במרכז שירות הלקוחות ו- 01:09 דקות במוקד הטלפוני. בנוסף מוביל התאגיד שירותים חדשניים בדיגיטל שהפכו את השירות למהיר, זמין ויעיל יותר, בהם: טפסים מקוונים, אתר חדש ושירותי, חשבונית בדואל, חשבון דיגיטלי – המאפשר פנייה ישירות לכל תושב ופרויקט התקנת מדי מים לקריאה מרחוק (קר"מ) המאפשר לזהות תקלות אונליין ולחסוך בכך כסף לתושבים. השירותים הדיגיטליים קבלו משנה חשיבות בתקופת הקורונה- ואפשרו לתושבים לקבל שירותים אונליין גם כאשר שירות הלקוחות הפרונטלי סגור בשל ההנחיות. אטיאס," העובדה כי שירות הלקוחות של "יובלים אשדוד" זוכה להערכה מהגופים הממונים ועומד בסטנדרטים גבוהים של מתן שירות מעידה על ההשקעה הרבה של התאגיד בתחום שירות הלקוחות- לטובת מתן שירות מיטבי לתושבי אשדוד".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן