משרד החינוך העביר לעיריית אשדוד 2,871 מחשבים לילדי אשדוד

אשדוד, זכתה בקול קורא של משרד החינוך בתקציב כולל 13.5 מיליון ש״ח להשקעה כוללת במערכת החינוך העירונית , פיתוח ושדרוג מערכות המחשוב במוסדות החינוך העירוניים. ומתוכם נרכשו 2,871 מחשבים

צילום: עודד קרני, לע״מ
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

שר החינוך, יואב גלנט, נפגש היום (ב') באשדוד, עם ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי, על מנת להעניק מחשבים ניידים חדשים לתלמידי העיר במסגרת הפרויקט הארצי שיזם לחלוקת 150 אלף מחשבים ניידים עבור ילדי ישראל אשר אין בביתם מחשבים.
בהתאם לתכנית הארצית שמוביל שר החינוך, יואב גלנט, החלה השבוע חלוקת 2,871 מחשבים ניידים לבתי הספר באשדוד, שיינתנו בהשאלה לתלמידים שאין בבתיהם מחשבים. מספר המחשבים שהתקבל והחלוקה מבוססים על מיפוי שערכו מנהלי בתי הספר.

שר החינוך, יואב גלנט: "שמחתי להגיע לאשדוד למבצע חלוקת המחשבים, יחד עם חברי, ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי שמשקיע כבר שנים רבות בחינוך ילדי העיר. בחודשים הקרובים נמשיך לחלק 150 אלף מחשבים ניידים עבור כל ילדי ישראל דרך אלפי בתי ספר בכל רחבי הארץ, ובכך נקדם את המהפכה הדיגיטלית במשרד החינוך״.

ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי: "עיריית אשדוד משקיעה מאמצים רבים בחינוך דור העתיד, במטרה להעניק לכל תלמיד את מלוא האפשרויות להצלחה בלימודיו. בהתאם לכך, מפרוץ מגפת הקורונה חילקנו מאות מחשבים לתלמידים שאין ברשותם מחשבים או תשתית המאפשרת למידה מרחוק. אני מודה לשר החינוך על הסיוע הרב שלו לעיר אשדוד, בקידום מערכת החינוך בעיר, תוך מתן מענה מירבי לאתגרי השעה.

מיד עם כניסתו של שר החינוך, יואב גלנט, לתפקידו הוא הצהיר כי אחד מהדגלים המרכזיים שהוא יניף יעסוק בצמצום הפערים הטכנולוגיים, והפיכת מערכת החינוך לדיגיטלית וחדשנית. לאור זאת, הוא גיבש תכנית לאומית רחבת היקף, וגייס לטובתה סכום חסר תקדים של 1.2 מיליארד ₪. תכנית זו כוללת שורה רחבה של פעולות ובכלל זה חלוקת מחשבים ניידים לתלמידי מערכת החינוך שידם אינה משגת.

משרד החינוך יפעל לחלק את המחשבים ואת הטלפונים באופן צודק כדי להבטיח צמצום פערים אמיתי ולתת מענה ראוי לתלמיד המגיע מרקע כללי מוחלש. אך, בד בבד המשרד גם ייתן מענה לתלמידים מרקע כלכלי חברתי בינוני וגבוה שהקורונה פגעה בפרנסת הוריהם והם מתקשים לכלכל את המשפחה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן