משפחת אבו רכשה את ה'סטאר סנטר' באשדוד: תיאסר הפתיחה בשבתות וחגים

חברת "אבו יחיאל – חברה לבניין בע"מ" השלימה בחמישי האחרון רכישת מלוא החזקותיה של חברת ASTC (בבעלות מרכוס וובר) בחברת "ארנה סטאר גרופ בע"מ" תמורת 130 מיליון דולר

צילום: מייק אדרי
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קבוצת אבו סיכמה על רכישת חברת ארנה סטאר גרופ. הקבוצה בבעלות משפחת אבו, רכשה מידי חברת ASTC את מניות השליטה בחברה הציבורית ארנה סטאר גרופ, המחזיקה במתחם הסטאר סנטר באשדוד ובקניון ארנה נהריה. היקף העסקה מוערך ב130 מיליון דולר. בכוונת הרוכשים לבטל את המסחר בנכסים  בשבתות וחגים.

חברת "ארנה סטאר גרופ" הינה הבעלים של מתחם הקניות "סטאר סנטר" באשדוד, המתפרש על 110 דונם ומכיל 250 בתי עסק, ושל קניון "ארנה נהריה" וקרקעות הסמוכות לו. שני הנכסים מניבים יחדיו שכירויות בסך של 50 מיליון שקלים בשנה.

צחי אבו. מבצע רכישות בתחום האנרגיה והשיווק

מקבוצת אבו נמסר כי הנהלת החברה תכבד ותפעל במסגרת ההסכמים הקיימים ובכוונתם להפוך את המתחמים לשומרי שבת, כמו שאר נכסי החברה. לאחר השלמת העסקה, החברה תשנה את שם החברה ל"ארי נדל"ן ואחזקות בע"מ".

"החברה רואה בהשלמת רכישה זו המשך התפתחות וצמיחה של תחום הנדל"ן המניב בקבוצת אבו. אנו מאמינים כי בזכות היכולות הפיננסיות והניהוליות של החברה, טיב הנכסים ואיכות השוכרים – נוכל להשביח ולייעל תפעולית את הנכסים, תוך הרחבה של מעגל בתי העסק והלקוחות בשני האתרים".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן