משפחת אבו חגגה במטוס הפרטי

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

המיליארדר יחיאל אבו, שרק לפני כשבוע "זכה" בגזר דין קל מאוד בבית המשפט המחוזי בבאר שבע, בפרשת השוחד של  שני ממלאי מקום של צילקר ראש העירייה דאז, לקח את בני משפחתו, חבריו ונספחיו וטס לאמירויות במטוס פרטי.

 כזכור, לאחר שכבוד השופט המחוזי בן טולילה אישר את עסקת הפרקליטות עם המיליארדר שזה כלל שינוי דרסטי בכתבי האישום, וכלל גם סעיף שבמקום שאבו יעשה עבודה שירות, ישלם עוד מאד אלף שקלים, וזאת בנוסף  כשלושה וחצי מיליון שקלים, שיחולטו לטובת המדינה.

אבו "חגג" יחד עם בני משפחתו את גזר דינו המקל בנסיעה לאמירויות. אבו אמר לאחר גזר הדין: ״טוב שנגמר, עכשיו כל אחד יילך לדרכו״.

פריחה שמעה כי הגב' איריס נפתלי, יו"ר ועד עובדי העירייה, האשה הכי חזקה בסניף הליכוד, והכי מקורבת למשפחת נתניהו, חזרה לאחרונה מביקור בארה"ב הישר לבידוד בן שבועיים. נפתלי שהתה באמריקה, בעקבות חתונת אחייניתה.  

פריחה נכחה השבוע בטכס מרגש של סיום תחרות פוסטר השלום ב׳ליונס׳ אשדוד ובשיתוף עם חברת ׳אדמה אגן׳, שהתקיים השבוע ביום שלישי, בחצר ביתה של הנשיאה לילי כנפי.

בטקס השתתפו הגב אילנה סיסו אדמה אגן-מנהלת קשרי קהילה, מנהל ב"ס שחר אלי בן הרוש והיועצת אירית ביטון, המורה מרי אליהו בס ׳נוף ים׳. וועדת פוסטר השלום שחברים בה היו"ר שרי אסא, והחברים אפרים מלץ, אסנת מרקוביץ, דינה תורג'מן ורחל מלכה. כל אחד מהמוזמנים סיפר על התהליך שעבר עם התלמידים בהכנת הציורים. בסיום הטכס, חולקו תעודות לתלמידים ולכל העוסקים בפעילות התחרותית.  

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן