משטרת ישראל חוקרת חשד לעבירות מין וסחיטה באיומים בעלי אופי מיני באמצעות רשתות חברתיות, כלפי קטינות כבנות 12, ע"י תושב הדרום שנעצר בתום חקירה סמויה

משטרת קרית גת שבמרחב לכיש של המחוז הדרומי, חוקרת מזה כשבועיים חשד לעבירות מין בקטינות כבנות 12, באמצעות שימוש בפלטפורמות חברתיות

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ראשיתה של החקירה בדיווח שהתקבל במוקד 105 של המשטרה, ע"י אב לקטינה כבת 12, לפיו מצא במכשירה הנייד של בתו התכתבויות ותכנים בעלי אופי מיני, בהם הייתה שותפה לכאורה.

בחקירה סמויה שנפתחה, הצליחו חוקרי המשטרה להתחקות אחר מספר פרופילים שונים שלפי החשד שימשו את החשוד ובתוך כך גם הצליחו בטכנולוגיה מתקדמת לחשוף את זהותו האמיתית, כבן 38 המתגורר במושב שבתחום המועצה האזורית לכיש, ועצרו אותו לחקירה.

עם התקדמות חקירת המשטרה, חשפו החוקרים במכשירו הנייד למעלה מ 40 התכתבויות וסרטונים בעלי אופי מיני, עם קטינות כבנות 12 מהן דרש לכאורה לבצע עבירות ומעשים מיניים ולפי החשד אף איים וסחט את חלקן על מנת לממש את זממו.

מעצרו של החשוד הוארך בבית משפט השלום.

חוקרי המשטרה ממשיכים לפעול במרץ בניסיון לאתר את הקטינות שנפגעו ממעשיו של החשוד, וקוראת להורים לעודד שיח עם הילדים ולהדריך אותם כיצד להתגונן ולהיזהר ברשת החברתית, וכן לברר ולפקח ככל הניתן על הנעשה במכשירים הניידים שלהם תוך דגש להתכתבויות בפלטפורמות חברתיות, ובכל חשד לעבירה פלילית לדווח לתחנת המשטרה או למוקד 105.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן