מרציאנו וביטון במוקדמות המונדיאל

נבחרת ישראל, עם אופיר מרציאנו וניר ביטון בסגל, פותחת השבוע את קמפיין מוקדמות מונדיאל 2022 ותשחק 3 משחקים בשבוע

צילום: ההתאחדות לכדורגל
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום חמישי השבוע, בשעה 19:00, באצטדיון ׳בלומפילד׳ יצא לדרך קמפיין מוקדמות מונדיאל קטאר 2022. נבחרת ישראל אירחה את הנבחרת החזקה בבית, דנמרק במשחק שהסתיים לאחר סגירת הגיליון. ביום ראשון, במוצאי חג ראשון של פסח, בשעה 21:45, תעלה הנבחרת שלנו למשחק ביתי, באצטדיון 'סמי עופר', למפגש מול סקוטלנד וכעבור שלושה ימים, תצא למשחק חוץ מול נבחרת מולדובה.

בסגל הנבחרת נמצאים שני האשדודים שלנו, ניר ביטון ואופיר מרציאנו, שחזרו מסקוטלנד בתחילת השבוע  אמורים לפתוח ב-11 של המאמן ווילי רוטשטיינר. לביטון, שיהיה באוקטובר בן 30 ומשחק בסלטיק, מזה כ-7 שנים, זאת תהיה כנראה ההזדמנות האחרונה להיות במונדיאל. אולם, הקריירה של הקשר/בלם נמצאת בדעיכה, כמו הקבוצה שלו, סלטיק שהפסידה את האליפות ליריבה המושבעת גלאזגו ריינג'רס הרבה לפני סיום העונה. זה גם מה שגרם למאמן הצפון אירי החביב, ניל לנון להודיע על התפטרותו לפני כשלושה שבועות. נראה כי המאמן החדש, ג'ון קנדי, לא כל כך סופר את ביטון, שאיבד את מקומו בהרכב.

אצל מרציאנו הסיפור שונה לחלוטין. השוער הישראלי שנחשב לבכיר ביותר, נמצא בתקופה טובה. הוא הצליח להתאושש מהפציעה שטרדה אותו מוקדם יותר העונה, חזר להרכב של קבוצתו היברניאן והוא מוביל אותה לעונה נפלאה. 'היבס' נמצאת כרגע במקום השלישי, בטבלת הליגה הסקוטית, בפער גדול מהמקום הרביעי, מה שיקנה לה כרטיס לליגה האירופאית בעונה הבאה כמעט באופן ודאי. להבדיל מביטון, הקריירה של מרציאנו נראית במגמת עלייה והוא אמור להיות הבאנקר בשער של נבחרת ישראל.

יהיה מעניין לעקוב אחר התפקוד של ביטון ומרציאנו בשלושת משחקי הנבחרת הקרובים. רבים מאוהדי הכדורגל בארץ לבטח יתלהבו מביצועיהם של ערן זהבי ומנור סולומון, השחקנים הישראלים הבכירים, שכובשים בצרורות במדי קבוצותיהם האירופאיות. אוהדי הכדורגל באשדוד לבטח ישימו דגש על החוליה האחורית, אותה יעטרו ביטון ומרציאנו, עם כל האחריות הנגזרת מכך.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן