מרגש: הוצב השלט למצפה יוחאי על שמו של הגיבור האשדודי יוחאי אלקיים ז"ל

יוחאי אלקיים ז"ל – גיבור אשדודי שחירף נפשו כשהציל מטביעה צעירה שכמעט טבעה, והוא עצמו טבע למוות. יהיה זכרו ברוך. חברתו אווה בן לולו :"מרגש לראות השלט"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

המצפה שנבנה במצודה ייקרא על שם יוחאי אלקיים ז"ל, לאחר שראש העיר ד"ר יחיאל לסרי  העלה בדף שלו בפייסבוק ידיעה בנושא, ופנה לתושבי העיר שיציעו שם למצפה החדש. רבים מהעונים הציעו את השם ׳מצפה יוחאי׳ על שם יוחאי אלקיים ז"ל – גיבור אשדודי שחירף נפשו כשהציל מטביעה צעירה שכמעט טבעה. ד"ר לסרי אהב את הרעיון והחליט לאמץ את השם. ״קיבלתי החלטה לאמץ את המלצתכם ושמו של המצפה יקרא ׳מצפה יוחאי' ע"ש יוחאי אלקיים" .

כזכור,  יוחאי אלקיים ז"ל טבע באוגוסט 2018 בעת שהציל את חייה של אישה שנסחפה מטביעה בחוף סמוך למצודה. "מעשה הגבורה שלו מלמד על האיש שהיה, על הערכיות והנתינה שאפיינו אותו ושגבו את חייו", ציין ד"ר לסרי, "הנצחת שמו במצפה החדש מצטרפת לתוכנית הסברה שהושקה במערכת החינוך העירונית, במסגרתה נחשפים התלמידים למעשה הגבורה של יוחאי ולשמירה על בטיחות בים. יהי זכרו ברוך".

חברתו אווה ן לולו הגיבה: "זה ממש מרגש, אני שמחה שמאבק של 3 שנים הגיעו לסיומו ויוחאי האהוב שלנו קיבל את הכבוד המגיע לו על מעהשה הגבורה שעשה"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן