מראדונה, אגדה שהייתה באמת

כתב הספורט של אשדוד10 בטור מיוחד לזכר אגדת הכדורגל

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מותו של מראדונה, מחזיר אותי אחורה בזמן לשנת 1994 ולמונדיאל הנפלא בארצות הברית. זה שהחזיר את הכדורגל לקדמת הבמה ולשפיות לאחר שני האסונות שקשורים לליברפול בשנים 1985 בהייזל, וב-1989 בהילסבורו, ולאחר המונדיאל הפראי והדל בשערים באיטליה בשנת 1990.
סמסון סיאסיה, לשעבר חלוצה של צפרירים חולון, כבש לזכות ניגריה כבר בדקה השמינית, והדהים את הארגנטינאים באצטדיון פוקסבורו במסצ'וסטס המלא ב-54,453 צופים נלהבים שבאו לחזות בקסם של דייגיטו הגדול. קלאודיו קאניג'ה ניצל השמטה של פיטר רופאי השוער והקפטן הניגרי, כדי לאזן מקרוב בדקה ה-21 ,ושבע דקות לאחר מכן הגיע הרגע הגדול והקסום של המשחק. ארגנטינה קיבלה כדור חופשי, ומראדונה סימן עם הידיים לכולם לחכות, ושבריר שנייה לאחר מכן מסר כדור עומק מושלם לקאניג'ה, שסובב באמנות לחיבורים, כדי לקבוע 2-1 בלתי נשכח. מראדונה שהיה בן 33 באותה העת נראה לפרקים במשחק כמו השחקן הטוב בכל הזמנים.
חמישה ימים אחרי כן, וביום המשחק השלישי של ארגנטינה בטורניר נגד בולגריה שהסתיים במפח נפש, במסיבת עיתונאים התקבלה ההודעה שתגמור לאלביסלסטה את הטורניר. דייגו נכשל בבדיקת סמים בעקבות בדיקה שמצאה בדמו 5 סוגים שונים של סם מסוג 'אפדרין', ונזרק מהמשך המשחקים.

אגדה שהייתה באמת.דייגו ארמנדו מראדונה 1960-2020.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן