מקלחונים – מתי צריך אותם? וכיצד בוחרים את האחד?

צילום: FREEPIK
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מאז שנכנסו המקלחונים לחיינו –  ואנחנו מדברים על לפני הרבה שנים – אנחנו יכולים לחיות את חיינו בצורה הרבה יותר מודרנית, פרקטית וטובה. מקלחון הוא התשובה החכמה לחדר הרחצה והוא מספק את היכולת לחיות במרחב הרבה יותר נוח ונעים. אם בעבר היום מתקלחים באמבטיות או גיגיות – הרי שכיום אפשר להנות ממשטף חיוני קצר או ארוך שינקה את הגוף וירענן אותנו לקראת יום חדש. 

אבל מתי צריך מקלחונים? 

כשאנחנו פונים לעצב את הבית שלנו, לשפץ דירה או לבצע כל שינוי בחדר האמבטיה – עומדות בפנינו אפשרויות של בחירת אמבטיה או בחירת מקלחון. לעיתים אפילו נוכל לשלב בין שני המוצרים, זאת בעיקר כשיש לנו מקום במרחב או כאשר עומדים לרשותנו שני חדרי מקלחת. 

בחירת מקלחונים נעשית כשאנו רוצים לחסוך במקום, ובעיקר כשאנו רוצים להיות פרקטים יותר ולהנות ממרחב של חדר רחצה הרבה יותר נוח, רחב ונעים. 

מלבד זאת גם בדירות גדולות או בבתים גדולים נעשית לא פעם בחירה במוצר כזה לחדר הרחצה בעיקר לשם פרקטיות בניקיון, בטחון ויעילות ברחצה, גם מטעמים של נוחות בהתנהלות במרחב וכולי. 

מקלחונים הם בעצם יחידה סגורה אותה מתקינים בחדר כמו מקלחת שמאפשרת רחצה במקום סגור עם דלת אחת שנסגרת באופן אטום או שתי דלתות, לעיתים נבחר שלוש דלתות ויותר. בזמן המקלחת המקלחון אוגר בתוכו מים אדים ואת כל מה שקורה בזמן שמתקלחים. 

 אז כיצד בוחרים מקלחונים? הנה כמה דגשים שיש לשים אליהם לב בזמן הבחירה:

התאמה למרחב – בדקו מהו גודל המרחב הנתון להתקנת מקלחון. מדדו את גודל המקלחת שלכם וחשבו את גודל המקלון ביחס לחלל. המוצר שאתם בוחרים בין אם מדובר בדלת אחת או מקלחון שלם – חייב להיות קטן הרבה יותר על מנת שהוא יכנס לחדר הזה. בררו את הגובה, את העומק את הרוחב ואת המרחב ושימו לב שאתם מזמינים מקלחון שמתאים במידות שלו לחלל הנתון. 

שימושיות – חשוב שהמוצר יהיה שימושי ופונקציונאלי עבורכם בחרו מוצר עם דלתות מתאימות לגודל המרחב וכאלה שיאפשרו מקום ממנו אפשר לצאת ולהיכנס ללא בעיה. שימו לב שיש התאמה בין המוצר שאתם בוחרים לצרכים שלכם. 

עיצוב – כעת יש לשים לב להתאמה של המוצר שתבחרו לעיצוב בסגנון שאתם אוהבים ולארונות האמבטיה. בחנויות תמצאו מקלחונים עם דלתות שקופות או חלביות, יש כאלו עם דוגמאות של פסים מעוצבים בזכוכית לבנה וכו'. 

מחיר – לבסוף יש לבצע התאמה לתקציב שלכם ולתקציב השיפוצים והבנייה ולבחור מקלחון בטוח, איכותי, יציב ונוח שישמש אתכם בדיוק למקלחת שאתם צריכים ואוהבים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן