מקורבי מנכ"ל נמל אשדוד משיבים אש לדירקטוריון הנמל: "טענות שקריות המצב בנמל בשיא הרווחיות"

בנמל אשדוד מלחמת גנרלים בין מנכ"ל הנמל ליו"ר הדירקטוריון שטוענת נגדו טענות קשות. מקורביו טוענים שהכל שקרים והמצב בנמל לא היה טוב יותר מעולם. שרת התחבורה החליטה להתערב והחלה בבדיקת הטענות של הצדדים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הטענות במכתב שהוציאה יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד אורנה הוזמן בכור נגד מנכ"ל נמל אשדוד מעורר סערה גדולה. דרת התחבורה מירב מיכאלי החליטה להתערב ולנסות לעשות סדר. לא בטוח שתצליח שכן המלחמה בנמל אשדוד עברה לפסים אישיים. מי שבסופו של דבר יספוג את ההשלכות זה ציבור העובדים.

המלחמה כעת בין שניים. מנכ"ל הנמל שיקו זאנה נגד יו"ר הדירקטוריין אורנה הוזמן שמינתה את זאנה לפני כשנתיים וכעת עושה מאמצים לפטרו בנימוקים של ניהול כושל. היא שיגרה לו מכתב חמור ובו פירוש טענותיה כפי שפורסמו באשדוד10 ועוררו סערה.

הכתבה באשדוד10 שעוררה סערה:

מקורביו של מנכ"ל הנמל שיקו זאנה מספרים כי המכתב רצוף אי דיוקים ומציג טענות משוללות כל יסוד, שנענו ומטופלות על ידי בפורומים המתאימים אם בדירקטוריון או אישית למול יושבת ראש הדירקטוריון מצידו של המנכ"ל.

בנמל מספרים כי לגופו של עניין ובהתייחס לטענות "כולם טופלו או נמצאות בטיפול מתקדם והדירקטוריון מעודכן בכולם באופן שוטף:
הסכם בתי מלאכה – ההסכם אושר ונחתם כבר לאחר מו"מ ארוך עם ההסתדרות ובאישור הממונה על השכר"

גם בסוגית תפעוליות שנובעות מתקנות איכות הסביבה טוענים גורמים בהנהלת הנמל– "הסוגיה טופלה ואף אושרה החרגה של הנמל למול המשרד להגנת הסביבה, לתקופה קצובה."

בנוגע לטענת הדירקטוריון בסוגיית כשירות וכ"א ציוד ירוק – אומרים בהנהלת הנמל שהמנהל זאנה התריע במספר הזדמנויות בע״פ ובכתב שצפויה פגיעה בכשירות ובחשיפה למול המשרד להגנת הסביבה. סוגיה זו לבסוף טופלה ועוגנה במסגרת הסכם בתי מלאכה.

גם בנושא הקורסים מקצועים בנמל –אומרים מקורבים זאנה כי בסוגיה ניהולית שעודכנו בה הדירקטורים. "קורס אתתים הסתיים בהצלחה, קורס מנ"ע יחל בחודשים הקרובים." אומרים מקורביו.

בהנהלת הנמל טןענים כי המצב בנמל אשדוד מהאובים בכל הזמנים. "הנמל שבר כמעט את כל שיאי הפריקה והטעינה בשנת 2021 והציג שורת רווח שלא נרשמה בו מעולם. ברבעון הראשון של שנת 2022 בשיאי הפריקה במטען הכללי עם עליה בכמות המטען בחלק מהסיגמנטים, ושוב שברנו את שיאי ההכנסות ברבעון זה, בהשוואה לרבעון מקביל בשנה הקודמת".

עוד אומרים בהנהלת הנמל שהטענות לעזיבת סמנכלים לא רק שאינן נכונות ," הן שיקריות נקודה, ההפך הוא הנכון וניתן לאמת זאת בשיחה קצרה עם הפורשים."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן