מקורביו יצחק דרי:"טעה בית המשפט בפסיקתו ולכן נגיש ערעור לבית המשפט העליון"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

תגובה ממקורבי יצחק דרי שנגזר עליו היוםצעונש של 6 שנות מאסר בפועל:

יצחק דרי תרם רבות לפיתוח העיר אשדוד בכלל ופיתוח החינוך בפרט ובאמתחתו זכויות רבות שיהיו לרווחת תושבי העיר לעד. בשעה טובה אחרי עינוי דין של יותר מעשר שנים התקבל גזר דין בבית המשפט המחוזי אנו בטוחים ויודעים כי טעה בית המשפט בפסיקתו ולכן נגיש ערעור לבית המשפט העליון.

יצחק די בן 77 שימש בעברו כמורה,מנהל,מפקח,מ״מ ראש העיר אשדוד , ממונה על החינוך והכספים ואחראי לצד צבי צילקר ויחיאל לסרי לפיתוח העיר אשדוד ולמערכת החינוך בה. חוק חופש העיסוק אומר שכול אדם יכול לעסוק בכול עיסוק שמעוניין אלא אם אסרו עליו, חבר מועצה יכול לעסוק בנדלן ובלבד ולא יימצא בניגוד עניינים. יצחק קיבל חווד משפטית ואף העיד על כך העורך דין שנתן לו את החווד, השותף שלו היה עורך דין, הוציאו חשבוניות וקבלות ושילמו מיסים כדת וכדין . דבר לא נעשה במרתפים ובמחשכים.
העבירות לכאורה מדברות על שנים 2005-2008 כלומר מלפני כ 15 שנה , ככול וחוות הדעת שקיבל יצחק אינה נכונה הרי מדובר בטעות ולא בקבלת שוחד .
לשפוט לפי הנהלים שרוצים היום על נוהל ונוהג שהיה לפני 15 שנה מעבר לעינוי הדין אינו צודק.

*הפרקליטות *-במשפט זה הפרקליטות רצתה לקבוע תקנות חדשות שחבר מועצה אינו יכול להתעסק בנדלן בעיר מגוריו בכול מצב גם אם אינו בניגוד עניינים , כיוון שרצתה הפרקליטות לשנות חוק ולא באמצעות שינוי החוק / תיקון תקנות , לא הסכימה הפרקליטות לכל הסדר כפי שהגיעה עם הקבלנים. הפרקליטות כפי שראינו בבקשתה תשע שנות מאסר מאדם שעונה במשך מעל עשור והנו בן 77 עם בעיות רפואיות מסובכות כפי שהעידו מס׳ רופאים , אין זה אלא רשעות לשמה ורוע לשם רוע ומכך צריך להיזהר כול אדם מישראל- ראו ערך גל הירש – ואם בארזים נפלה שלהבת….

השופט – הוחלפו מס׳ שופטים בהתחלה עד שהגיעו לשופט זה , שצמח ועבד בתביעה ושמתוך מאות פסקי דין שלו לא מצאנו זיכוי מלא אחד( הייתכן?!) , השופט שימש למעשה במשפט זה כתובע לכול דבר ועניין ולא כשופט וכך התנהל מס׳ פעמים במשפט .
משקבע השופט בטעות משפטית ובחוסר הבנת המערכת ברשות המקומית ובנדלן – כי חבר מועצה לא יכול לעסוק בנדלן בעיר מגוריו בכול מצב , פסק השופט כפי שפסק, וחומרת העונש הגיעה בעיקר מהיותו בדי.אן.איי בתביעה המשטרתית וחוסר רחמים משווע.
השופט טעה טעות משפטית , הבנתית וערכית ולכן אנו נגיש ערעור לבית משפט העליון בתקווה ששם יפסקו עפ״י החוק והצדק.
אנו מאמינים שצריך מערכת משפט ראויה על מנת שלא איש את רעהו חיים בלעו.

הקבלנים – כולם למעט אחד הגיעו לעסקאות טיעון עם אקדח לרקה מצד הפרקליטות על מנת שיוכלו להמשיך להפעיל את החברות שלהם המעסיקות עובדים/ות ובונות בניינים ושילמו קנסות שבישבלם מדובר בכסף קטן וכמובן ללא קנס. קבלן אחד שלא נרתע והלך עד הסוף זוכה זיכוי מלא ע״י שופט וותיק במחוזי וגם בעירעור בעליון זוכה באופן מלא על אותם עבירות .

משרד הפנים – אנו מצפים בשלב זה כי משרד הפנים יפנה לכול הרשויות ויודיע להם כי חבר מועצה שעוסק בנדלן עליו לחדול מעיסוקו או מהיותו חבר מועצה .
משלא עושה כך משרד הפנים , הוא כורה בור לחברי מועצה כאלה ויש עשרות כאלו בארץ.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן