מקום חמישי למרות הכל

האדומים אשדוד נפרדה מהפועל אזור בתיקו 0-0, במסגרת המחזור ה-23 בליגה א' דרום. תיקו מספר 14 העונה לאדומים, שנמצאים כעת במקום החמישי המוביל לפלייאוף. במחזור הבא: ירמיהו חולון מגיעה

צילום: מדיה אדומים
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום שישי האחרון יצאה קבוצת האדומים אשדוד לאיצטדיון באזור והתמודדה מול הפועל המקומית, הנאבקת על חייה בתחתית ליגה א' דרום. האדומים עם שאיפות הפלייאוף שלהם, שוב נתקעו במשחק חוץ וממשיכים לייצר מאזן עגום של ניצחון אחד בלבד מתוך 12 משחקי חוץ. ברור לכולם שככה לא עולים ליגה. למרות זאת, המאבק על הפלייאוף פתוח מאין כמותו, כאשר האדומים אשדוד נמצאת במקום החמישי בטבלה, כשאחריה דולקות עם נקודה פחות, גם שמשון כפר קאסם וגם מכבי יפו.

חדשות טובות בגיזרת הקפטן לישי ביטון שחזר מהפציעה שהשביתה אותו לחודש וחצי. הקשר בן ה-29 נכנס בדקה ה-68, במקומו של מוחא בדיר, לקול תשואות הקהל ונראה שיקח לו קצת זמן, אך הוא ישוב לשלבים המכריעים של העונה. החזרה למגרשים של לישי ביטון הייתה הדבר הכי משמעותי שקרה במשחק שהסתיים ללא שערים באזור.

המאמן יובל נעים יהיה חייב את הקפטן שלו בכושר טוב לקראת 7 המחזורים שנותרו לעונה. נעים סגר כבר 11 משחקי ליגה עד כה על הקווים של האדומים אשדוד. המאזן לא משהו, כאשר לאדומים יש 3 ניצחונות בלבד בתקופה זו, לצד 7 תוצאות תיקו והפסד משפיל אחד בדרבי הגדול של העיר. רק לשם השוואה, חיים לוי אימן העונה ב-12 משחקי ליגה. מתוכם הקבוצה ניצחה ב-5, סיימה ב-7 תוצאות תיקו ולא הפסידה. במחזור הבא תגיע לסינטטי באשדוד לקרב צמרת חשוב, קבוצת  ירמיהו חולון, הנמצאת במקום השלישי בטבלה והמאמן נעים ירצה לבטח לשפר את המאזן שלו, שלא נראה טוב עד כה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן