מצילי אשדוד מגשימים חלומות לבעלי מוגבלויות

דיירי מעון "עלה מוריה" בגדרה מעון לאנשים עם מוגבלויות שונות, הגיעו השבוע לחופי אשדוד וזכו לחיבוק ענק מצד עובדי אגף החופים. "הדיירים התרגשו מאוד וחשו תחושה של בית וקבלה|

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הקשר עם מרכז "עלה מוריה" מבית עמותת עלה החל בשנה החולפת לאחר שהם נחשפו לתוכנית מנגישים ומגשימים לך את הים, שאותה מפעיל אגף החופים בעירייה זה תשע שנים. לחברי העמותה היכרות מעמיקה עם צוות החוף (אלון, אבינועם ויריב המצילים, את פוליקר, קורל) והם מגיעים בתיאום לחוף אורנים כדי להעביר יום כיף, ששיאו כניסה למים, לעצים בפעם הראשונה עבור חלקם.

נעמה סודקביץ', מנהלת עמותת 'עלה מוריה': "הנגשת החופים לאנשים עם מוגבלויות חשובה ונדרשת. מלבד ההנאה והכיף מהחוויה הימית ישנה חוויית השיוויון וההשתלבות בחברה כי לכל אחד מגיע קיץ מיוחד. אני מברכת על שיתוף הפעולה עם אגף החופים באשדוד ומודה להם על חוויה בלתי נשכחת עבור הדיירים שלנו".
מנהל אגף החופים אריה תורג'מן, ציין כי התוכנית פועל זה תשע שנים. "אשדוד הייתה הראשונה להנגיש את חופיה לבעלי מוגבלויות, ואנו מאפשרים כניסה למ ים במספר אמצעים שהמרכזי שבהם הוא בישיבה על כסאות גלגלים צפים".

השבוע מתקיים בתת הוועדה לענייני נגישות בכנסת דיון בהשתתפות עמותת נגישות ישראל, ובו יעלה מצב החופים הלא נגישים בישראל. בעמותה מציינים כי יש רשויות שעושות זאת מיוזמתן וראויים לשבח. "לכל אדם מגיע לחוות את הים, אנחנו שמחים שיש לנו את הזכות לעשות זאת", סיכם תורג'מן.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן