מצווה באשדוד: 50 אלף פרטי לבוש נתרמו

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פריחה שמעה שכחמישים אלף פריטי לבוש חולקו באשדוד למשפחות במצוקה. הפריטים חולקו במתנ"ס ׳אחווה׳. הבגדים הגיעו לאשדוד על ידי חברת "אור מניה", בעזרתם האדיבה של יוסי דאי מבעלי החנות ׳דאי ג'ינס׳ הוותיקה הנמצאת בקניון סימול. מי שעוד עמדו מאחורי מבצע החלוקה היו מנהל מתנ"ס ׳אחווה׳ יניב פרלמוטר, מנכ"ל החברה העירונית אורן טוואיל, ממ"ק ראש העיר גבי כנפו, דאי דן, יואב זריהן, יוסף דאי, ממ"ק ראש העיר אבי אמסלם, ועופר לינקר מנהל מחלקת המיחשוב בחברה למתנ״סים. פריחה תמיד הוקירה את משפחת דאי בעיר, משפחה וותיקה עם מסורת לנתינה

תראו כמה כיף לעבוד בעיריית אשדוד. בימים שלישי ורביעי מאות מעובדי העירייה התארחו במלון היוקרתי ״סטאי״ על הכנרת, במסגרת התרעננות, שמוציאה העירייה את עובדיה מעת לעת. במחזור הזה של נצפו איריס נפתלי יו״ר וועד עובדי עיריית אשדוד,  שני ישראלוביץ שעובדת צמוד אליה, המפיק יוסי עטר ויאיר שלום.

עו״ד יפעת בן אבי, החליטה שהכי טוב להעביר את חופשת חג החנוכה אי שם בפריז – עיר האורות. אז היא ארזה את הטרולי, פלוס שני היורשים והבעל והרביעייה המריאה לחופשה בת שבוע. הם הספיק לסמן וי במגדל אייפל, שדרת השאנז ליזה ואיך לא, היורודיסני. חוץ מהרבה קרואסנים ובגאטים, היה גם מזג אוויר קר מאוד.

גם אלין פימה, המנטורית לירידה במשקל החליטה להעביר את חג החנוכה באחת הערים היפות בעולם, הלא היא פריז וחזרה משם עם ים של חוויות ותמונות.

פריחה שמעה שישיבת מועצת העיר נפתחה עם הצגת הקמפיין לרגל חודש המאבק באלימות נגד נשים. מי שעומד מאחרי קמפיין היא ׳מהות׳  בשיתוף חברת המועצה עו"ד אורית אלמוזלינו רייז ובשיתוף פורום מיכל סלה.

הקמפיין הייחודי פונה דווקא אל הגברים בעזרת 6 מצבי אלימות שונים הניתנים לזיהוי מוקדם‫. פריחה מפרגנת לכוח הנשי.

ביום רביעי האחרון התקיים יום המיחזור בישראל. מי שנחשב לפריק של מיחזור אמיתי באשדוד, הוא מעצב השיער והפעיל החברתי שמוליק דואק, שתמיד דואג שהוא בעצמו והמספרה שלו תהיה ידידותית לסביבה. אז פריחה ביררה ומצאה שבמספרה של שמוליק קיימים מיכלי מיחזור לנייר, פלסטיק, סוללות ופסולת אלקטרונית. בנוסף הוא ממחזר קרטונים וזכוכית, כולל בבית.

שמוליק מקפיד שלא לא להשתמש בכוסות חד פעמיות לקפה ולא למים, אלא רק בכוסות זכוכית וספלים רגילים. כמו, כן, מקפיד הוא לשטוף את הריצפה במגבוני בד חד פעמיים, ולא משתמש במגבונים לניקוי של שום משטח. והכי מרגש: הוא מקפיד לאסוף תרומות של שיער לעמותת "זכרון מנחם”, שממנו מייצרים פיאות עבור חולי סרטן. פריחה חושבת שהכי מגיע לשמוליק לקבל את אות יקיר איכות הסביבה בעיר.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן