מפרגנים לקולנוע הישראלי וליוצריו

הקרנת הסרט מחילה ומפגש עם מפיק הסרט אדר שפרן

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

במסגרת סדרת 'זמן קולנוע'  יוקרנו שלושה סרטים מרתקים של יוצרים ישראלים מוערכים בתחומם, בשלושה מועדים שונים. לאחר כל הקרנה, תיערך שיחה עם יוצר הסרט. הצטרפו אלינו לזמן איכות שבו תוכלו לצלול איתנו למחוזות הקולנוע הישראלי, אל "מאחורי הקלעים" של עשיית הסרטים, ואל עולמם הייחודי של יוצרי הקולנוע. המנוי בעלות של 75 ₪ בלבד לשלושת הסרטים. ניתן לרכוש כרטיס לסרט בודד ב – 30 ₪ בלבד. לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים >> https://bit.ly/3xmPRSX שלישי | 25.5.21 | 11:00 הסרט

"מחילה" סרטם של יוצרי "עספור" ו"מכתוב", חנן סביון וגיא עמיר. לאחר ההקרנה תתקיים שיחה עם מפיק הסרט, אדר שפרן. בכיכובם של סביון ועמיר, ולצידם שירי מימון בתפקיד קולנועי ראשון], צחי הלוי, נועה קולר, אלון אבוטבול, ליאלי אלקון, מיכל לוי ועוד.

הימים הם ימי תשובה. במרכז העלילה החברים הטובים שאול וניסן שלפני שלוש שנים יצאו לשוד שהשתבש והפריד ביניהם – שאול נכנס לכלא וניסן נמלט לחו"ל וחזר בתשובה. ביום שחרורו של שאול מופיע ניסן ומבקש בכל דרך את מחילתו לפני יום כיפור. שלישי | 8.6.21 | 11:00 הסרט "על כיסא הבמאי יושבת אישה" לאחר ההקרנה תתקיים שיחה עם הבמאית והיוצרת, סמדר זמיר.

26 קולנועניות שביימו סרטי עלילה בישראל משתפות סיפורים מכיסא הבמאי. מראשונת הבמאיות אלידע גרא, ועד מי שפועלות בזמן הווה – הן יוצרות אסופת קולות חשופה וכנה, הנחתמת במונולוג חוצב להבות של רונית אלקבץ. שלישי | 20.7.21 | 11:00 הסרט "אפריקה" לאחר ההקרנה תתקיים שיחה עם המאי אורן גרנר. מאיר (מאיר גרנר), פנסיונר שמתגורר במושב פסטורלי עם אשתו מיה (מיה גרנר), מגלה שתכנון החגיגה השנתית של היישוב הקהילתי בו הוא חי הועברה למישהו אחר. מטלה זו הייתה באחריותו במשך שלושים שנה, ומאיר מתקשה להתמודד עם אובדן הרלוונטיות שנכפה עליו; הוא יוצא למאבק שקט בניסיון להחזיר את תחושת החיוניות לחייו.   לפרטים נוספים: מונארט מרכז תרבות 088545130/1 כיתוב   זמן קולנוע (צילום יח״צ)

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן