מפגע תברואתי חמור במעפילים 52 באשדוד: מכת חולדות שמסכנת בריאות הדיירים בשל ביוב זורם

דיירי בניין רחוב המעפילים ברובע ב' באשדוד סובלים מנזילה מהביוב למעלה מחודש וחצי, ולא מקבלים שום מענה שעוזר לאחר פניות מרובות לעירייה, במשך כל התקופה לא נעשה דבר והדיירים סובלים ממפגע תברואתי קשה באזור.העירייה לא הגיבה לטענות. הסבל נמשך

הביוב זורם וחולדות מסתובבות חופשי.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לטענת הדיירים המים מהביוב שבכניסה לבניין עולים על גדותיהם והדיירים סובלים מריח של ביוב ומים מלוכלכים בשילוב החום היוקד, הדבר מסכן אותם ואף עלול לגרום למחלות. במיוחד כשרבים מן הדיירים בבניין הם קשישים. 

הדיירים פנו בבקשה לעזרה מכיוון שנוצרה מכת חולדות בעקבות המקרה, חולדות וג'וקים נמצאים בכניסה לבניין ומתרכזים באזור הביוב. הדיירים מזועזעים מהמצב התברואתי באזור ומבקשים עזרה מהעירייה אך טוענים שלאחר כמה פניות מהעירייה עדיין לא נעשה דבר שפתר להם את הבעיה. "פתחנו פנייה וקיבלנו הודעה שהפניה נסגרה אחרי דקה, למרות שכלל לא קיבלנו שום מענה". מדובר בביוב שנמצא בין השטח הפרטי לשטח הציבורי, מדובר במרחק של 2-3 מטרים וזה נופל בין הכיסאות ובינתיים הדיירים סובלים בצורה נוראית מהדבר.

בעל דירה מהבניין טוען: "העירייה מתעלמת מהקיום של הרובעים האלה, הדיירים משלמים ארנונה בדיוק כמו כולם ועדיין את האזור הזה הם מזניחים ולא משמרים אותו אפילו באופן הבסיסי הנדרש."

עיריית אשדוד לא הגיבה לטענות!

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן