מעצב השיער האשדודי נרתם לשורדות השואה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מעצב השיער והפעיל החברתי שמוליק דואק, "העביר" ליום אחד את המספרה החברתית שלו לעיר הרצליה‫, כדי לעצב את שיערן של 30 שורדות שואה, לכבוד אירוע מרשים לכבודן שנקרא "גיבורות היופי", כהכנה לקראת הטקס השנתי, הן עברו בין עמדות טיפוח שכללו שיער, עמדת איפור ועמדת ציפורניים‫. לאחר ארוחת הבוקר, טיפולי היופי וארוחת הצהריים, נערך טקס הצדעה מרשים בהנחיית נועם גילאור, ובנוכחות שר התרבות חילי טרופר והשרה לשיוויון חברתי מירב כהן‫.

על החלק האמנותי תפסו פיקוד הזמרים יהורם גאון ואילנית. לדברי דואק‫, הגיעו לאירוע ראשי ערים מרחבי הארץ. פריחה שמה לב שאף נציג אשדודי לא הגיע לפרגן.

ציפור ליחששה לפריחה. נו טוב זה היה רז שכניק עיתונאי ״ידיעות אחרונות״ שצייץ בטוויטר‫, כי חבר משותף שלו ושל פריחה, שמעון אלקבץ, שרק לאחרונה עזב את גלי צה"ל לאחר 4 שנים כמפקד גלי צה"ל, ייכנס לג'וב חדש, כמנכ"ל חברת השלטים ׳רפיד׳, שמחזיקה בשלטי חוצות מרכזיים בישראל‫, ובזכיינות בלעדית לשלטי חוצות בעשרות ערים. פריחה מאחלת מברוק ובהצלחה בתפקיד החדש‫. 

הג׳וב החדש‫. שמעון אלקבץ

 הכתף של פריחה טרם נרגע מזריקת הבוסטר נגד נגיף הקורונה‫, וכבר החלה עונת חיסוני השפעת‫. ראשון המתחסנים הוא האזרח מספר 1 ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי‫.  אל הקומה החמישית הגיעו נציגי קופת חולים ׳הכללית׳ שבה הוא חבר‫, לחסן את הדוקטור. מי שחיסנה אותו היא מנהלת הסיעוד סבטלנה צ'ירוק. לאחר שלסרי חוסן‫, הוא יצא בקריאה לתושבים להתחסן נגד נגיף השפעת במיוחד לילדים‫, מבוגרים ובעלי מחלות רקע. לדברי מירי מירלשוילי, מנהלת הסיעוד במחוז מרכז של ה׳כללית׳‫, מחלת השפעת עלולה להסתבך ולגרום להתפתחות דלקת ריאות ומחלות נוספות‫, ומומלץ להקדים רפואה למכה ולהתחסן. פריחה מצטרפת לקריאה ומבקשת מקוראיה הנאמנים להגיע בהמוניהם ולהתחסן נגד שפעת‫.

והפעם חיסון נגד שפעת‫. ד״ר לסרי מתחסן ‫(צילום‫: דוברות ׳כללית׳‫)

פריחה הזומנה השבוע לפתיחה החגיגית באשדוד של ׳ליטל אנג'לס׳ בוטיק לילדים ומארזי יוקרה ברובע ד של אשת העסקים מירי בוטראשוילי. בחנות מותגי יוקרה ייחודיים ומתנות יוקרה ייבוא מחו״ל.

החנות מועצבת בוורוד סטייל אנג'לינה באיסטנבול ואור שפיץ בישראל, ותחת המותג של מירי-  mb. ״לאחר שנה של פעילות ברשתות ומכירה דרך האתר, הלקוחות שלי ביקשו מקום פיזי ואני מגשימה חלום להביא את חו"ל לאשדוד״. כל החברות הטובות הגיעו  להרים כוסית ופריחה מפרגנת

פריחה שמעה שבטקס שנערך ביום שני האחרון  במסגרת כנס מנהלי התיכונים וחטיבות הביניים של מרכז ישיבות ואולפנות ׳בני עקיבא׳ נבחר מנהל חטיבת הביניים של הישיבה הרב עותניאל מנצור למנהל מצטיין ארצי מבין 60 מוסדות הרשת. את הפרס קיבל במעמד מנכ"ל מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא אלחנן גלט וראש הישיבה הרב מאיר אדרי. הרב עותניאל הוא מנהל את החטיבה בישיבה זו השנה הרביעית ותרומתו לצמיחת הישיבה ניכרת לעיני כל‫.

ראש הישיבה הרב מאיר אדרי בירך-"עותניאל צמח בישיבה במגוון תפקידים חינוכיים שונים והוא נכס ייחודי לישיבתנו, כמות האירועים והפעילויות שהוא מארגן לחטיבה היא יוצאת דופן. נאחל לו רק בריאות ועוד שנים רבות של עשייה". הרב עותניאל אמר-"לכבוד הוא לי לקבל את הפרס, ברוך ה' שיש סיעתא דשמיא במעשי ידינו, שום דבר זה לא לבד ולכלל הצוות בחטיבה יש חלק בפרס

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן