מסתמן: כתב אישום נגד החשוד בשוד בחנות התכשיטים

לבית המשפט יוגש בסוף השבוע הצהרת תובע נגד תושב אשדוד שנעצר בגין שוד בחנות תכשיטים. לפני כשבוע נכנס החשוד לחנות תכשיטים כשהוא עם זקן מודבק ומסכה ובאיומי אקדח שדד תכשיטים במאות אלפי שקלים. המשטרה עצרה אותו שעה קלה לאחר השוד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

שוד חנות התכשיטים לפני כשבוע. מהמשטרה נמסר כי כנגד החשוד בשוד יוגש בסוף השבוע הצהרת תובע לפני כתב אישום. השוד אירע ביום רביעי 9‪.‬9‪.‬20 בערך בשעה 11:00. לחנות התכשיטים נכנס לחנות כשהוא רעול פנים ובאיומי אקדח, ודרש מבעלת החנות שהייתה באותו זמן לבד בחנות להביא לו מגשים עם תכשיטים. תוך כדי שהוא אוסף את התכשיטים, ביקש ממנה לפתוח את דלת החנות והשליך נפצים מחוץ לחנות. השודד נמלט מהמקום עם השלל. כוחות משטרה שהוזעקו למקום, פתחו במצוד לאיתור החשוד וכן החלו באיסוף ממצאים בזירה וגביית עדויות, במטרה לעלות על עקבותיו של החשוד. כעבור שעה קלה, הם עצרו את החשוד בגין השוד המזוין. האיש, תושב אשדוד בשנות ה-40 לחייו נעצר וכאמור יוגש כנגדו הצהרת תובע. ברשותו נתפס אקדח ׳איירסופט׳ וחלק מהתכשיטים שנשדדו.


נדיה וטל סמילנסקי סיפרו לניב רסקין בתוכנית חדשות הבוקר בקשת 12 על השוד. נדיה שהתה בחנות לבדה כשהשודד נכנס, כשהוא עוטה זקן מודבק ומסכה. ״הוא ביקש לראות עגילים״, היא משחזרת את רגעי האימה. כשנכנס בפעם השנייה הוציא אקדח ואמר לי לשבת על הרצפה. אחר כך ביקש שאפתח את הקופה והכספת ואוציא תכשיטים״. לדבריה, האיש ביקש ממנה לפתוח את דלת החנות, לאחר שהשליך מחוץ לחנות נפצים. ״הייתי בלחץ. אני אמא ל- 3 ילדים. הוא בחור גבוה וגדול ויכל לתת לי מכה״. השכנים שהבינו מה קורה, החלו להשליך כיסאות, אך לדבריה הוא המשיך ואסף מגשי תכשיטים, יצא ונמלט מהמקום. היא הצליחה בעודו אוסף תכשיטים, לברוח מהמקום. נדיה סיפרה כי אירוע כזה משאיר צלקת. ״אני מפחדת לפתוח לבד את החנות, מפחדת להכניס לחנות גבר״ היא אומרת. בעלה טל סיפר כי עדיין לא יודעים את שווי הנזק, אך לדבריו מדובר בשווי של מאות אלפי שקלים. כן סיפר כי ממה שנודע לו מדובר בגבר ללא עבר פלילי, שזו לו פעם ראשונה וכי הוא מתגורר בקרבת החנות. לדברי בני הזוג, מדובר בשוד מתוכנן לכאורה כבר לפני שנה. וכי בעבר החשוד עקב לכאורה אחת פעילות החנות. כן נטען כי החשוד, ככל הנראה, אף צבע את מצלמות האבטחה לכאורה לפני מספר חודשים והם אף הגישו על כך תלונה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן