מסעדה חדשה לשף האשדודי

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פריחה שמעה שהשף גיא פרץ, המכונה ׳השף המתלבש׳ לא נח לרגע על זרי הדפנה ובימים אלו הוא השיק את הסלון היווני במלון ווסט בתל אביב, בו הוא יפתח את הלב והמטבח לטובת אוכל ומוסיקה יוונית בכל יום חמישי ושישי. האורחים הראשונים שהגיעו השבוע לסלון היו חבר הכנסת מאיר וענת סטריק – דהאן מנכ״לית רשת מלונות ׳טמרס׳. יאסו‫.‬

אחרי מספר שבועות של ניתוח והחלמה שעבר חבר הכנסת לשעבר יורם מרציאנו אי שם אצל הדוד סם, ארז מרציאנו בסוף השבוע שעבר את בת זוגו עו״ד אריאלה אפריאט מאשדוד, והשניים המריאו לכמה ימים של חופש והמון סיורים בשווקים האותנטיים  של אינסטנבול. פריחה מפרגנת.

פריחה רוצה לבשר לכם כי בתחרות הסבתא הכי יפה התקיימה השבוע באשדוד אותה יזם והפיק אורי קריספין זכתה ליליאן סבח בת 60 מיהוד. המתמודדת המבוגרת ביותר  המלכה הטרייה סיפרה שהחלום ילדות שלה היה לזכות בתחרות יופי אבל עד עתה היא לא התפנתה להגשים אותו. פריחה אומרת שאף פעם לא מאוחר להגשים את החלומות.מתוך חמשת המתמודדות האשדודיות אף אחת לא זכתה בתואר. בשביל פריחה אתן הכי יפות.  


‫(‬צילום‫:‬ מוטי קדוש‫)‬

פריחה שמעה כי כ- 60 פעילים הגיעו לאירוע פתיחת המטה המשותף למפלגת העבודה-גשר-מרצ באשדוד שהתקיים אמש. ח"כ אילן גילאון היה אורח המרכזי ובנוסף השתתפו מזכירת הסניף חיה כהן, חבר מועצת העיר מאיר אברז'ל, חבר מועצת העיר לשעבר מרקו אשכנזי, פעילים מרכזיים ומתנדבים. מאיר אברז'ל: "אנחנו שמחים לראות את ההיענות של החברות והחברים שהגיעו בהתראה כל כך קצרה וההתגייסות הרבה להצלחה המפלגה בבחירות".

פריחה שמעה שאודט כהן, תושבת אשדוד לשעבר, מארגנת בשנה האחרונה טיולים לאיסטנבול שהפכה לאחרונה ליעד פופלארי ביותר אצל הישראלים. בטיולים דואגת אודט למדריך צמוד, אוטובוס, ארוחות ועוד. בתוכנית הטיולים: הבזאר המקורה ״קאפלי צ׳ארשי״, המסגד הכחול, טיול במדרחוב איסטיקלאל, ביקור בבית הכנסת ״נווה שלום״, חמאם טורקי, שייט לילי על הבוספורס ולקינוח שופינג מטורף בקניונים. פריחה ממליצה.

פריחה שמעה כי האדריכל האשדודי ‫(‬במקור‫)‬ אושיר אסבן לקח חלק בפרויקט "מעצבים מציאות”‫,‬ שיזמה גלריית העיצוב "ארנה" שכולו תרומה לעמותת "לא לאלימות נגד נשים" ועיצב כורסא בהשראת הדוגמנית נועה בני‫.‬ ואם שאלתן בנות‫,‬ אז אושיר בן ה‫-‬34 הוא גם יפה וגם רווק‫.‬

‫(‬צילום‫:‬ יח״צ‫,‬ רמי זרנגר‫)‬

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן